Marka należąca do Estée Lauder mianowała Emilię Clarke swoją pierwszą ambasadorką w 50-letniej historii tej francuskiej marki. Clinique wybrała brytyjską aktorkę na nową twarz linii kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD, niestandardowego systemu nawilżania, który jest dostosowany do rodzaju skóry oraz kosmetyków kolorowych.
- Emilia ma w sobie taką ludzką, emocjonalną, prawdziwą autentyczność - powiedziała portalowi WWD Elizabeth Nolan, starsza wiceprezes i globalna dyrektor kreatywny Clinique.
Prezes dodała, że jest to przyjemne ze względu na fakt, że żyjemy w epoce wpływowych robotów.
Po zakończeniu prac nad serialem, Emilia Clarke próbowała nowych rzeczy. Została aktywistką - założyła SameYou, organizację charytatywną dla młodych dorosłych, którzy dochodzą do siebie po urazach mózgu; zagrała w swojej pierwszej komedii romantycznej "Last Christmas"; a teraz podpisała swój pierwszy kontrakt w roli globalnej ambasadorki produktów do pielęgnacji skóry i makijażu Clinique.