StoryEditor
Producenci
06.03.2024 12:11

Clarins łączy siły z Mary’s Meals. Celem jest 3 mln posiłków dla niedożywionych dzieci

Dzięki wsparciu marki Clarins dla Mary’s Meals, posiłki w szkołach dostają m.in. dzieci w Zambii   / Fred Meylan
Marka Clarins połączyła siły z Mary’s Meals, międzynarodową organizacją charytatywną, by walczyć z problemem niedożywienia dzieci. Jej celem jest dostarczenie 3 mln posiłków dla najbardziej potrzebujących.

Marka Clarins w 2011 r. podjęła pierwsze inicjatywy mające na celu walkę z niedożywieniem dzieci. Od tego czasu jej wsparcie zaowocowało dystrybucją ponad 41 mln posiłków szkolnych dla najbardziej potrzebujących. W 2024 roku podjęła nowe wyzwanie: poprzez utworzenie nowego partnerstwa z dużą międzynarodową organizacją charytatywną – Mary‘s Meals – odnowiła swoje zaangażowanie na rzecz wsparcia dla dzieci na całym świecie, szczególnie w kwestii ich edukacji i podstawowych potrzeb.

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy połączyć siły z Mary’s Meals, aby pomóc w walce z głodem, niedożywieniem i brakiem edukacji szkolnej dzieci na całym świecie. Naszym celem jest zapewnienie ponad 3 mln posiłków każdego roku

– napisała firma w komunikacie.

Dodała, że mechanizm ich finansowania związany jest z zakupem produktów Clarins, poprzez ukierunkowane działania we wszystkich oddziałach na całym świecie.

Wyłącznym dystrybutorem marki Clarins w Polsce jest Orbico Beauty.

Czytaj też: Tomasz Czuchnowski, Orbico: Nie unikniemy kolejnych podwyżek cen, co wzmocni marki własne i najtańszą ofertę kosmetyczną (wiadomoscikosmetyczne.pl)

image
Fred Meylan

Mary’s Meals,  od momentu założenia w 2002 roku, stała się jedną z najważniejszych na świecie organizacji charytatywnych zajmujących się dożywianiem dzieci w szkołach, dostarczając posiłki dzieciom mieszkającym w najbiedniejszych regionach świata. Niosąc wsparcie, zachęca najmłodszych do kontynuowania nauki i daje nadzieję na lepszą przyszłość. Dzięki programowi dożywiania w szkołach, działającemu obecnie w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej, Mary‘s Meals wspiera każdego dnia szkolnego żywienie i edukację ponad 2,4 mln dzieci.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 09:50