StoryEditor
Producenci
20.06.2023 00:00

Christina Aguilera pomaga SexyHair świętować 25 urodziny

Latynoska gwiazda pop, Christina Aguilera, stała się gwiazdą najnowszej kampanii marki SexyHair należącej do grupy Henkel / Tài chính Kinh doanh 5.1/ materiały prasowe SexyHair
SexyHair, marka należąca do Henkla, świętuje swoje 25-lecie i zwerbowała do pomocy Christinę Aguilerę. Nowa kampania rozpoczyna się w sklepach Ulta Beauty w lipcu i prezentuje obie ikony lat 90., mówi marka w oświadczeniu dla prasy.

Przez ostatnie 25 lat zarówno SexyHair, jak i Aguilera inspirowały swoich odbiorców do wyrażania siebie. - Jestem zaszczycona, że mogę pracować z SexyHair. Jako osoba, która przesunęła granice seksualności, wzmocnienia pozycji, feminizmu i nie tylko, aby wysłać inkluzywny i mocny komunikat do moich fanów przez całą moją karierę, jestem podekscytowana współpracą z marką, która robił to samo przez ostatnie 25 lat. Wszyscy jesteśmy seksowni, piękni i wartościowi i cieszę się, że mogę dalej rozpowszechniać tę wiadomość wraz z SexyHair  – powiedziała Aguilera.
 


W 1998 roku SexyHair wystartowało ze swoim odważnym, czerwonym opakowaniem wraz z debiutem pierwszej amerykańskiej piosenki Aguilery. SexyHair słynie z „dużej czerwonej puszki”, którą sprzedaje się co sześć sekund, jak twierdzi marka. Ta liczba jest średnią opartą na całkowitej sprzedaży jednostkowej portfolio lakierów do włosów SexyHair w roku kalendarzowym 2022. SexyHair jako brand nadal rośnie, z organicznym wzrostem sprzedaży rok do roku o 13 proc. w stosunku do roku kalendarzowego 2021.

Jesteśmy podekscytowani współpracą z Christiną, prawdziwą ikoną lat 90. i symbolem dokładnie tego rodzaju autoekspresji, jaką SexyHair chce zainspirować w każdym – powiedziała Stephanie Grady, wiceprezeska ds. marketingu w SexyHair. Grady dodaje: Uwielbiamy wszystkie nostalgiczne trendy w fryzurach, które ostatnio stały się popularne, a które były popularne w epoce powstania marki i rozpoczęcia muzycznej kariery Christiny. Nie mogło być lepszego partnera ani lepszego czasu na świętowanie naszej 25. rocznicy powstania SexyHair.

Partnerstwo Christiny z SexyHair obejmuje ekskluzywne samouczki na stronie internetowej marki od ambasadorów stylistów SexyHair, jak odtworzyć najbardziej pamiętny wygląd piosenkarki za pomocą produktów SexyHair. Zdjęcia z kampanii będzie można zobaczyć w Ulta Beauty w lipcu, a obecnie są one dostępne na wystawach produktów w sklepach Cosmoprof i SalonCentric oraz na stronach docelowych e-commerce.

Czytaj także: Marka Playground zrekrutowała jako współzałożycielkę i doradczynię Christinę Aguilerę

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2025 10:23
INGLOT otworzył otworzył kolejny sklep w nowym koncepcie – tym razem w Grecji [DUŻO ZDJĘĆ]
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Gallery

Otwarcie sklepu w stolicy Krety jest ważnym krokiem w realizacji nowej koncepcji sprzedaży detalicznej INGLOT w ramach międzynarodowej sieci sklepów marki – podkreśliła firma w informacji, opublikowanej na portalu LinkedIn.

Nowoczesny design, wyrafinowana prezentacja produktów i intuicyjna ścieżka klienta łączą się w celu stworzenia przestrzeni, która zwiększa zarówno komfort, jak i zaangażowanie podczas zakupów – dodają przedstawiciele firmy INGLOT.

Nowy sklep marki mieści się w sercu Heraklionu – piątego co do wielkości miasta Grecji i stolicy Krety. Znajdziemy go pod adresem Dedalou 6, Iraklio 712 02.

Nowoczesny, odświeżony format (po raz pierwszy zaprezentowany we flagowym butiku INGLOT w Galerii Krakowskiej w październiku 2023) jest stopniowo wprowadzany w kolejnych lokalizacjach, ponieważ firmie zależy na tworzeniu spójnego i nowoczesnego środowiska sprzedaży detalicznej dla klientów marki na całym świecie, która inspiruje i kreuje wyjątkowe doświadczenia

Koncept salonu powstał we współpracy z biurem architektonicznym Schwitzke Górski oraz studiem badawczo-consultingowym Omnisense. Miejsce zakłada połączenie oczekiwań klientów z różnych grup wiekowych, a także swobodne eksplorowanie przez nich świata kosmetyków.

Nowy look sklepu INGLOT, będąc zarazem nową odsłoną visual merchandisingu, to kolejny etap transformacji marki, zakładający m.in. bliższą relację firmy z klientami. – To właśnie oni w dużej mierze zaproponowali całkowicie zmienioną ścieżkę zakupową. Przedstawiciele działu odpowiedzialnego za VM zaprezentowali natomiast nowe podejście do prezentacji oferty, które jest bardziej estetyczne, ale również bez kompromisów w kontekście czytelnego przedstawienia i opisania wszystkich dostępnych kosmetyków i akcesoriów – opisuje firma na swoim blogu.

Jak zapowiadał rok temu Grzegorz Inglot, CEO INGLOT, firma będzie sukcesywnie odświeżać swoje punkty sprzedaży zgodnie z nowym konceptem – zarówno sklepy w Polsce, jak i na świecie. Metamorfozie zostały poddane również punkty z kosmetykami INGLOT w sklepach multibrandowych, np. Hebe

Projekt salonu INGLOT to nie tylko przestrzeń, to historia, jaką makijaż i pielęgnacja odgrywa w życiu konsumenta. To opowieść o harmonii między tradycją a nowoczesnością, o połączeniu elegancji z funkcjonalnością. Nowy koncept oddaje duszę marki, tworząc miejsce, które zachwyca i inspiruje. To więcej niż projekt architektoniczny: to sposób, w jaki kreujemy doświadczenia i budujemy relacje – wyjaśnia Izabela Kutyła, dyrektor kreatywna Schwitzke Górski.

Czytaj też: Inglot, Ziaja, Bielenda, Eris: gdy nazwisko staje się marką w branży beauty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 12:10
L‘Oreal ze wzrostami po I. kwartale 2025 – mimo trudności na amerykańskim rynku
L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej i innowacjomIG lorealgroupe

L‘Oreal poinformował o 3,5-procentowym wzroście sprzedaży w pierwszym kwartale. Wynik ten przewyższył prognozy, uwzględniające wolniejsze wzrosty. Mocny popyt na kremy do twarzy i perfumy w Europie pomógł poprawić wyniki w obliczu trudnych warunków w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa kosmetyczna, do której należą m.in. marki Maybelline Makeup i Kiehl‘s Skincare, odnotowała sprzedaż na poziomie 11,7 mld euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025.

L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej, obejmującej szampony marek masowych, ekskluzywne perfumy Valentino oraz dermokosmetyki CeraVe.

Ostatni rok cechował się jedna spowolnieniem wzrostu, na co wpłynęły wzrosty kosztów spowodowane inflacją, a także zaostrzenie się konkurencji na rynku chińskim w kategorii pielęgnacji skóry i dermokosmetyków.

Zdaniem CEO firmy, Nicolasa Hieronimusa, rynek amerykański okazał się w pierwszym kwartale "bardziej wymagający, niż się spodziewano". Hieronimus zaznaczył przy tym, że sytuacja na rynku chińskim okazała się nieco lepsza od prognozowanej.

Jak informowała kilka dni temu grupa LVMH, należąca do niej sieć Sephora odnotowała wolniejszy wzrost w I. kwartale w USA. Na osłabienie wpłynęła konkurencja ze strony tańszych ofert na Amazon.

L‘Oreal obawia się również strat na rynkach, dotkniętych cłami prezydenta Donalda Trumpa. Koncern planuje jednak "napędzać wzrost i zarządzać swoim rachunkiem zysków i strat, aby zrównoważyć wpływ podwyżek ceł – z korzyścią dla marży brutto".

Francuski koncern zapowiada, że zamierza poprawiać swoje wyniki na globalnych rynkach kosmetycznych i kontynuować rozwój pomimo obecnych napięć gospodarczych i geopolitycznych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2025 11:55