Firma Christian Louboutin Beauty wprowadziła na rynek swój pierwszy znaczący produkt do ust od 8 lat w bardziej przystępnej cenie niż poprzedni Rouge za 100 dolarów. Wprowadzona na rynek nowa szminka o nazwie Rouge Stiletto będzie sprzedawana za 60 dolarów, a celem obniżki ceny jest przyciągnięcie nowych, młodszych klientów i zachęcenie ich do częstego używania szminki. Pomadki stanowią bowiem 70% sprzedaży firmy licencjonowanej przez Puig.
Kiedy marka Rouge zadebiutowała 8 lat temu w cenie 100 dolarów, strategia polegała na ogłoszeniu luksusu, powiedział Thomas James, dyrektor ds. marki w Niche Brands & Wellness. James powiedział portalowi Glossy, że Stiletto będzie także centralnym punktem szerszej strategii dystrybucyjnej Christian Louboutin Beauty. Odmówił podania dodatkowych szczegółów, ale powiedział, że strategia dystrybucji rozpocznie się na początku 2024 r. Sprzedaż Christian Louboutin Beauty odbywa się za pośrednictwem luksusowych detalistów, takich jak Harrods, Neiman Marcus i Bergdorf Goodman. Cassandre Sion, dyrektorka generalna Christian Louboutin Beauty, wspomniała, że dodatkowym celem jest uczynienie ze Stiletto nowej serii produktów.
Marketing wokół Stiletto skupia się na wzmacnianiu pozycji kobiet; zasoby wizualne, takie jak filmy i zdjęcia, przedstawiają aktorkę z kultowego serialu „Pose”, Dominique Jackson, aktywistkę i modelkę Leomie Anderson oraz modelki Daphne Groeneveld i Tian Yi. Stiletto zostanie zaprezentowane w kampanii 360 stopni obejmującej reklamy cyfrowe, imprezę inaugurującą Tydzień Mody w Paryżu i reklamy na TikToku. Christian Louboutin Beauty planuje dotrzeć w ten sposób do mającego niebagatelne środki pokolenia Z.
Czytaj także: Amway zaprezentował nowe produkty dla millenialsów i Gen Z w linii Artistry Studio