Nowe pozycje w portfolio męskich kosmetyków francuskiej marki premium obejmują trzy nowe produkty do makijażu i jeden produkt do pielęgnacji skóry, w tym korektor, kredkę do oczu 3 w 1 i lakier do paznokci, a także wzmacniający żel nawilżający. Chanel twierdzi, że nowe produkty mają ukrywać niedoskonałości i oznaki zmęczenia u panów.
Rozwój segmentu męskiej urody ostatnio zyskuje na popularności. Chanel ogłosił swoje plany niedługo po informacji, że CVS planuje dodać markę męskiej urody Stryx do 2000 swoich sklepów w całych Stanach Zjednoczonych.
Zdaniem ekspertów sektor kosmetyków dla mężczyzn ma przed sobą tłuste lata i to w skali globalnej. Na rynkach azjatyckich mężczyźni śmielej okazują swoje zainteresowanie kosmetykami, w Europie sytuacja jest bardziej zróżnicowana.
Generalnie jednak prognozy wydają się być optymistyczne. Według firmy badawczej Euromonitor International (badania sprzed pandemii) światowy rynek męskiej pielęgnacji miał osiągnąć 60,7 mld dol. w 2020 roku, czyli 51,4 mld euro i potroić swoje przychody z 2015 roku.