W tym sezonie wiosennym CeraVe zorganizuje serię wydarzeń na dziesięciu uniwersytetach w Wielkiej Brytanii, aby rozwiewać powszechne nieporozumienia dotyczące pielęgnacji cery trądzikowej. Seria wydarzeń, zatytułowana CeraVe High University Roadshow, została przygotowana we współpracy z agencją Backlash i odbędzie się między 22 kwietnia a 3 maja. Inicjatywa ma na celu obalenie mitów związanych z trądzikiem i udzielenie studentom praktycznych porad, jak radzić sobie z wypryskami.
W ofercie będą próbki linii Blemish Control (należącej do L‘Oréal marki produktów do pielęgnacji skóry,) obejmującej środek oczyszczający, ukierunkowany żel i serum z retinolem. Dostępne będą konsultacje z pielęgniarkami i ekspertami w dziedzinie pielęgnacji skóry w celu omówienia sposobów utrzymania zdrowej bariery skórnej. W ofercie nie zabraknie także ekskluzywnych towarów i kodów rabatowych.
CeraVe High University Roadshow odwiedzi uniwersytety w Leeds, Liverpoolu, Manchesterze, Newcastle, Nottingham, Bath, Cardiff, UWE Bristol, Birmingham i Warwick. CeraVe zdała sobie sprawę, jak ważne jest nawiązywanie kontaktu z konsumentami w Wielkiej Brytanii na skalę krajową po sukcesie pierwszego w historii marki pop-upu CeraVe High School w zeszłym roku. Aktywacja w Londynie zachęciła kupujących do „powrotu do szkoły” z pielęgnacją skóry, koncentrując się na obalaniu mitów i odkrywaniu faktów.
Czytaj także: Marka CeraVe zaprosiła influencerów do akademii przeciwtrądzikowej