CeraVe to marka dermokosmetyków znana z produktów wspierających odbudowę naturalnej bariery ochronnej skóry. Powstała jako uzupełnienie luki na rynku pielęgnacji skóry o produkty dla osób z osłabioną barierą skórną z powodu chorób takich jak łuszczyca czy egzema. Teraz marka rozszerza swoje portfolio, wprowadzając pierwszą linię kosmetyków do pielęgnacji włosów. W tym momencie są one dostępne wyłącznie w amerykańskiej sieci supermarketów Walmart.
Czytaj też: CeraVe wyrusza w trasę CeraVe High University Roadshow
– Patrząc w przyszłość CeraVe, poczuliśmy, że pielęgnacja włosów i skóry głowy to naturalny kierunek rozwoju marki. Współpracując z naszymi dermatologami, byliśmy w stanie stworzyć formuły przeciwłupieżowe z ceramidami identycznymi ze skórą, które nie tylko są skuteczne w delikatnym i skutecznym oczyszczaniu oraz w leczeniu łupieżu bez naruszania bariery ochronnej skóry głowy, ale także sprawiają, że włosy są zdrowe i miękkie – oświadczył starszy wiceprezes oraz globalny szef sprzedaży i marketingu profesjonalnego CeraVe, Tom Allison.
Z powodu łupieżu cierpi aż 20 proc. osób mieszkających w Stanach Zjednoczonych, ale okazało się, że część z nich unika produktów przeciwłupieżowych z powodu obaw o wysuszenie skóry. CeraVe poprzez wejście na rynek pielęgnacji włosów ma więc dostarczyć rozwiązanie potrzebne oraz dermatologicznie uzasadnione.
Szampon przeciwłupieżowy CeraVe zawiera 1 proc. pirytionianu cynku, który ma redukować do 100 proc. widocznych płatków łupieżu, jeśli będzie stosowany w zestawie z nawilżającą odżywką przeciwłupieżową. System ten jest odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów, w tym wrażliwej skóry głowy oraz włosów farbowanych. Produkty nie zawierają siarczanów, parabenów, barwników ani substancji zapachowych.
– Łupież jest jednym z pięciu głównych powodów, dla których ludzie konsultują się z dermatologiem, a łącząc dogłębne badania, doświadczenie L’Oréal w zakresie dbania o włosy oraz wiedzę wiodących dermatologów, stworzyliśmy kompleksowe i wysoce skuteczne formuły, które są wystarczająco delikatne dla każdego. Cieszymy się, że wprowadzamy na rynek pierwszą gamę produktów do pielęgnacji włosów CeraVe, oferującą zdrowe włosy dla wszystkich – powiedziała Melanie Vidal, dyrektorka generalna CeraVe Global.
Na nową linię produktów CeraVe składają się szampon przeciwłupieżowy, nawilżająca odżywka przeciwłupieżowa oraz produkt dwa w jednym. Marka wprowadziła na rynek również nawilżający szampon i odżywkę przeznaczone dla osób bez łupieżu.
Czytaj też: Marka CeraVe zaprosiła konsumentów na wydarzenie z testowaniem produktów
CeraVe to marka należąca do koncernu L’Oréal Paris. Kluczowym składnikiem jej formuł są trzy ceramidy identyczne z występującymi w skórze, które pomagają utrzymać odpowiedni poziom jej nawilżenia i chronią przed czynnikami zewnętrznymi. Produkty CeraVe wykorzystują technologię MVE (MultiVesicular Emulsion) - długotrwałego nawilżenie przez całą dobę. Do tej pory brand był znany z szerokiej gamy produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, w tym z kremów nawilżających, żelów i emulsji do mycia oraz produktów specjalistycznych takich jak kremy pod oczy, serum z retinolem czy preparaty przeciw niedoskonałościom. Produkty CeraVe są dostępne w czterdziestu krajach świata. W Polsce znajdziemy je m.in. w Super-Pharm, Hebe i Rossmannie, w wybranych aptekach oraz w sprzedaży online.
Anna Tess Gołębiowska