„Najlepsza przyjaciółka mojej skóry” to nowe hasło marki Soraya. – Soraya zawsze, od początku swojego istnienia chciała być blisko Polek i myślę, że tym hasłem najlepiej to wyrażamy – powiedziała Elżbieta Mudź, dyrektor marketingu Cederroth Polska, podczas konferencji prasowej inaugurującej wprowadzenie na rynek zupełnie nowych produktów Soraya. Kosmetyki z linii Ideal Beauty kierowane są do młodych kobiet w wieku 20-39 lat. To potencjał 6 mln konsumentek, do których marka do tej pory skupiająca się na kosmetykach przeciwstarzeniowych chce dotrzeć. O specyfice linii i produktów opowiedziała Ewa Wdowińska, marketing manager marki Soraya. Odświeżone zostało logo Soraya, wygląd produktów, sposób komunikacji ze współczesnymi konsumentkami. Zmianie towarzyszy kampania reklamowa, w której występują zwykłe kobiety i opowiadają o tym, jak kosmetyki Soraya pomagają im w życiu. Przy tworzeniu kampanii Cederroth współpracował z full serwisową agencją reklamową Lemon Sky J. Walter Thompson. O roli kobiet we współczesnym świecie, ich potrzebach i oczekiwaniach oraz komunikacji marketingowej, którą trzeba dopasować do nowych uwarunkowań, mówił Maciej Obuchowicz – strategy director Lemon Sky J. Walter Thompson.
Produkty Soraya Ideal Beauty wchodzą na rynek po blisko dwuletniej przerwie we wdrożeniach nowości, którą Cederroth poświęcił na reorganizację firmy, badanie potrzeb konsumentek i odświeżenie marek Soraya i Dermika. O zmianach właścicielskich i kierunku rozwoju firmy, która obecnie należy do koncernu Orkla, opowiedział Rafał Szczepkowski, dyrektor generalny Cederroth Polska.
Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.
MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.
Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:
Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.
Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare
Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.
Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.
Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.
Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski