Portfolio Unity zawiera 11 przyjaznych weganom produktów do pielęgnacji (szampon i odżywkę do włosów, dwa żele pod prysznic, balsam do ciała i emulsja do twarzy, dezodorant, produkty do golenia i olej do brody, żel do włosów, krem pod oczy i żel do mycia twarzy) i ma według jej twórców, 100 proc. naturalnych składników – bez parabenów, olejów mineralnych, silikonów czy syntetycznych kolorów. Marka koncentruje się też na redukcji ilości zużywanego plastiku jednorazowego użytku wykorzystując alternatywę – bioplastik z trzciny cukrowej, który podlega recyklingowi i redukuje emisje dwutlenku węgla.
– Unity powstało z chęci udowodnienia, że możemy zarówno sobie dobrze zrobić, jak i zrobić dobrze planecie. Zniszczenia, jakich dokonano w przyrodzie są nieodwracalne, ale możemy zaangażować się w to, co się wydarzy podejmując lepsze decyzje dla środowiska – powiedzieli założyciele marki w rozmowie z cosmeticsbusiness.com. –Każdy powinien mieć równy dostęp do umiarkowanych cenowo naturalnych produktów, które nie szkodzą środowisku naturalnemu ani naszym ciałom.
Ponadto 1 proc. dochodów z linii Unity zostanie przekazane przez jej właścicieli na cele charytatywne związane z pozytywnymi zmianami na rzecz planety i lokalnych społeczności.