
Marka Buña bazuje na zaufaniu do naturalnych składników takich jak: melisa, która regeneruje i odżywia skórę nadając jej wyjątkową miękkość, działający przeciwzmarszczkowo, rewitalizujący i ujędrniający cerę rozmaryn, bogata w witaminy oraz minerały, oczyszczająca i normalizująca szałwia oraz nawilżający, kojący i łagodzący aloes.
W ofercie marki znajdziemy kosmetyki do ciała, twarzy i włosów dla kobiet, które cenią ziołowe, sprawdzone receptury. – Polki coraz częściej darzą zaufaniem produkty nasycone roślinnymi składnikami. Czerpiąc z wielowiekowej tradycji zielarskiej proponujemy im skuteczne i proste sposoby na pielęgnację we współczesnym wydaniu – mówi Paulina Kijanowska, brand manager marki.
– Koncepcja marki Buña jest oparta na polskiej tradycji zielarskiej. Ich formulacje są nasycone roślinami, które pochodzą z naszych łąk, ogrodów i doniczek. Ziołami, które swoim zapachem przywodzą na myśl sielskie wakacje u babci – dodaje Sylwia Jakubowska, new brand and product development manager, która odpowiada za stworzenie marki.