Brytyjska marka kosmetyków do makijażu W7 Cosmetics stawia „chłopców z branży Instagram” na pierwszym miejscu w swojej najnowszej kampanii reklamowej. Jedna z pierwszych reklam makijażu z udziałem męskich gwiazd ma „zmniejszyć piętno dotyczące męskiej pielęgnacji”.
Obsada kampanii z udziałem 14-letniego ambasadora marki W7 Reubena de Maida oraz 10 wiodących brytyjskich influencerów, ma na Instagramie prawie 1,2 miliona followersów. Wystąpili w niej Reuben De Maid, Danny De Freitas, Salih's World, Toby Salvieto, Jamie Kyle, Harley Jeal, Whatstheteakeekee, Dontmesswithdenise, Mark Zapanta i Way of Yaw zostali wybrani do „przełamywania społecznych norm płciowych” - przekazali przedstawiciele marki.
Sam Bazani, CEO Warpaint London, firmy stojącej za W7 Cosmetics, powiedział, że kampania „Oto chłopcy” wspiera etos marki polegający na tworzeniu niedrogich produktów zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.
W7 Cosmetics stworzyła specjalną męską paletę Here Come the Boys, która zawiera cienie do powiek Socialite, sypki puder Matte Dreamer, tusz do rzęs Absolute Lashes, matową pomadkę Skinny Lipping, puder brązujący Honolulu i balsam Perfect Magic Base Perfecting Base.
- W7 zawsze był zwolennikiem wyznaczania trendów i dostarczania wysokiej jakości kosmetyków, aby każdy mógł wyrazić się twórczo. Jesteśmy więc niezwykle podekscytowani współpracą z tymi inspirującymi młodymi mężczyznami, którzy przekraczają granice w branży kosmetycznej - skomentował Sam Bazani.