Jak podaje marka Maybelline New York, tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High sprzedał się w tym roku w ponad 10 mln sztuk na całym świecie. Doczekał się też nowej odsłony – Sky High Cosmic Black. L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem piosenkarki Bryskiej.
– Po sprzedażowym sukcesie i czerwcowej kampanii na naszym rynku, która osiągnęła 106 proc. zakładanego zasięgu, zdecydowaliśmy się na kolejne działania. W kampanii, obok klasycznej odsłony czarnego tuszu w różowo metalicznym opakowaniu, promowana jest także nowość – Sky High Cosmic Black w kolorze głębokiej czerni – skomentowała Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska.
Dodała, że wprowadzony chwilę temu do sprzedaży Sky High Cosmic Black również zyskał już popularność wśród Polek, co pokazują entuzjastyczne oceny na portalu Wizaż.
– Postanowiliśmy się podzielić tymi wspaniałymi informacjami w nowej kampanii – podsumowała Katarzyna Getmanchuk.
W polskiej miesięcznej odsłonie digitalowej kampanii Sky High Cosmic Black twarzą key visuali jest piosenkarka Bryska. Działania prowadzone są na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Na jej potrzeby powstały spoty w wersji 15 i 6 sekundowej. Marka zaangażowała również lokalnych influencerów.