Jak czytamy na stronie naturkosmetikcamp.com, w tegorocznym spotkaniu wzięło udział 120 osób, wśród których byli producenci, dostawcy, kosmetolodzy, dziennikarze i blogerzy.
Prelegenci podkreślali, że branża kosmetyków ekologicznych nie powinna się bać społecznego zaangażowania. Taka współpraca przyczynia się do realizacji działań związanych z ochroną środowiska odpowiadając tym samym oczekiwaniom konsumentów
Eksperci zwrócili też uwagę, na większą intensywność działań podmiotów z tej branży w mediach społecznościowych, bo takie też jest zapotrzebowanie ze strony klientów korzystających z usług i produktów kosmetycznych z segmentu „eko”.
Postulowano też, by dostawcy na swych stronach internetowych podawali składy kosmetyków naturalnych, co nie tylko uwiarygodni informację o produkcie, ale doprowadzi do zwiększenia liczby klientów, którzy będą mogli odróżnić tzw. zielony marketing (greenwashing) od prawdziwego przekazu.