StoryEditor
Producenci
23.09.2022 00:00

Brad Pitt od winnicy do kosmetyków. Le Domaine już jest

Brad Pitt, jeden z najpopularniejszych światowych aktorów, producent, a ostatnio także biznesmen, wprowadził na rynek swoje kosmetyki. To marka Le Domaine. Inspiracją do jej powstania była winnica, którą Brad Pitt kupił w Prowansji na południu Francji.

Brad Pitt wprowadził na rynek swoją markę kosmetyczną La Domaine. To kosmetyki pielęgnacyjne wykorzystujące winogrona i oliwę z oliwek pochodzącą z winnicy rodziny Perrin w Prowansji, we  Francji.

Jak czytamy w historii marki, Le Domaine zaczęło się od serii spotkań koncentrujących się wokół wyjątkowej ziemi, uprawianej i chronionej przez rodzinę Perrin od pięciu pokoleń. Brad Pitt kupił winnicę Château Miraval i współpracował z rodziną Perrin by przywrócić jej świetność. Powstanie kosmetyków było naturalnym krokiem działań bliskich partnerom, którym zależy na ochronie bogactw natury.

Le Domaine to także ludzka opowieść, przerywana przypadkowymi spotkaniami. Brad Pitt, właściciel Château Miraval, zakochał się w wyjątkowym pięknie Prowansji. W 2012 roku zaczął odkrywać skarby winnicy. Współpracował z rodziną Perrin, aby przywrócić Miraval, uprawiając winorośl na posiadłości i budując silne partnerstwo. Zachęcony tym samym pragnieniem zachowania Ziemi i jej ekosystemu, ochrony bogactw naszego świata dla przyszłych pokoleń, Le Domaine i jego charakterystyczne podejście do pielęgnacji skóry były naturalnym krokiem dla nich obu.

– Celem jest naśladowanie organicznych cykli natury, jej pierwotnego piękna. W naturze nie ma odpadów. Wszystko, co zostało lub odrzucone, staje się pożywieniem dla czegoś innego. Ten przykładowy okrągły system jest inspiracją dla Le Domaine – mówi Brad Pitt.

Kosmetyki Le Domaine są wegańskie, nie zawierają żadnych składników, które budzą wątpliwości co do pochodzenia czy działania na skórę lub środowisko. Mają działanie przeciwzmarszczkowe oparte na opatentowanych składnikach pochodzących m.in. z wytłoków winogron z winnicy. Wszystkie produkty nadają się do ponownego napełniania. Dębowe wieczka na opakowaniach pochodzą z recyklingu drewna pozostałego po beczkach po winie Perrin.

Pod marką występują na razie tylko trzy produkty: krem, serum nawilżające i przeciwstarzeniowe, emulsję oczyszczającą. W styczniu ma się pojawić czwarty – krem-fluid.

Ceny kosmetyków pozycjonują je w półce luksusowej. Za serum 30 ml trzeba zapłacić 350 euro, co przy dzisiejszym kursie tej waluty w Polsce daje 1662 zł.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 23:43