StoryEditor
Producenci
13.08.2024 15:27

Bolt i Fundacja Feminoteka łączą siły: kosmetyki charytatywne już do kupienia na platformie q-commerce

Kosmetyki Samo Dobro są już do kupienia na platformie Bolt Market. / Fundacja Feminoteka

Kosmetyki naturalne marki „Samo Dobro”, stworzone przez fundację Feminoteka, są już dostępne na platformie Bolt Market. To działanie pro bono jest kolejnym krokiem we współpracy firmy Bolt z Feminoteką, mającym na celu wsparcie działalności organizacji zajmującej się pomocą kobietom po doświadczeniu przemocy.

W ramach współpracy fundacji Feminoteka i firmy Bolt, kosmetyki „Samo Dobro” zostały umieszczone na platformie Bolt Market. Klienci mogą teraz zamawiać produkty takie jak masła do ciała, maseczki do twarzy, pudry do mycia twarzy, dezodoranty oraz mydła w różnych formach, z szybką dostawą na terenie Warszawy. W ofercie znalazły się produkty dostępne w sklepach Bolt Market na Mokotowie, w Śródmieściu oraz na Woli. Cały zysk ze sprzedaży kosmetyków przeznaczony jest na wsparcie kobiet po doświadczeniu przemocy.

Dodanie kosmetyków „Samo Dobro” na platformę Bolt Market to inicjatywa pro bono, która ma na celu zwiększenie świadomości na temat działalności fundacji Feminoteka oraz umożliwienie klientom aktywnego wsparcia tej organizacji. Jak podkreśla Agnieszka Cebulska, Delivery General Manager Bolt w Polsce, współpraca z Feminoteką trwa już od kilku lat, a umieszczenie ich produktów na platformie jest wyrazem dalszego zaangażowania firmy Bolt w pomoc społeczną.

Fundacja Feminoteka, produkując kosmetyki „Samo Dobro”, stawia na zrównoważony rozwój, wykorzystując głównie polskie rośliny, co pozwala ograniczyć ślad węglowy związany z transportem. Dzięki tej inicjatywie, klienci Bolt Market mają teraz możliwość wsparcia działań Feminoteki, jednocześnie korzystając z wysokiej jakości produktów naturalnych.

Czytaj także: Nowa marka w q-commerce: Lush łączy siły z Woltem

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 04:05