Marki kosmetyczne ożywiły się i ruszają z wiosennymi kampaniami. Z kampanią reklamową oraz loterią konsumencką wystartowały 1 marca marki Bielenda, BodyBoom i FaceBoom. Wszystkie należą do polskiej firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne, w którą w 2020 r. zainwestował fundusz Innova Capital. Loterię pod hasłem „Pomyśl o sobie i wygraj!”, w której można wylosować miejskie crossovery Toyota Aygo X, suszarki do włosów Dyson oraz wartościowe zestawy kosmetyków, marki prowadzą we współpracy z siecią drogerii Hebe. To w Hebe (stacjonarnie lub online) należy kupić produkty tych marek za minimum 20 zł oraz odpowiednio zarejestrować zakup. Loteria potrwa do 30 kwietnia br.
Akcja komunikowana jest w radio, kobiecych magazynach i na portalach lifestyle'owych oraz w mediach społecznościowych. W drogeriach Hebe promowana jest na materiałach POS.
Jak mówi Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne i członek zarządu firmy, kampania z wykorzystaniem loterii ma na celu m.in. zaktywizowanie osób, które nie znają pełnej oferty produktowej firmy lub korzystają z produktów marek biorących w akcji w sposób sporadyczny.
Bielenda Kosmetyki Naturalne to polska firma specjalizująca się w kosmetykach pielęgnacyjnych. Od 2020 roku inwestorem i partnerem strategicznym firmy jest Innova Capital, a Bielenda sukcesywnie powiększa portfolio poprzez przejęcia i nie wyklucza kolejnych takich działań, jak zapowiedział Marek Bielenda, prezes spółki.
Czytaj więcej: Marek Bielenda, Bielenda Kosmetyki Naturalne: Ważne są dziś elastyczność, rozwaga i ostrożność [Prognozy na 2023 r.]
Do grupy, w ramach Bielenda House of Beauty Brands, należą takie marki, jak: Bielenda, Bielenda Professional, Bielenda Professional Supremelab, BodyBoom, FaceBoom, HairBoom i BabyBoom, Soraya, Dermika oraz SheCare, SheFoot, SheHand i ManFoot.