StoryEditor
Producenci
16.11.2022 00:00

Biedronka wyda 80 mln zł na pakiety świąteczne dla pracowników

Biedronka przeznacza w tym roku blisko 80 mln zł na bożonarodzeniowe paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci oraz na zasilenia e-kodów, którymi pracownicy mogą zapłacić m.in. za zakupy w Hebe. Powstała także strona internetowa dla pracowników z konkursami online, a Wielki Świąteczny Quiz Biedronki poprowadzą na żywo Krzysztof Ibisz i Zygmunt Chajzer – tu również pracownicy będą wygrywać świąteczne e-kody i upominki.

Biedronka co roku przed Świętami Bożego Narodzenia przekazuje pracownikom swojej sieci pakiety prezentowe. W tym roku firma przeznaczy na nie prawie 80 mln złotych. Łącznie Biedronka w tym roku przygotowała 81 tysięcy paczek dla pracowników i 78 tysięcy paczek dla dzieci.

Pakiet świąteczny składa się z paczki  dla pracownika i jego dzieci. Firma przygotowuje 4 rodzaje paczek dla dzieci w zależności od wieku (0-2 lata, 3-6 lat, 7-10 lat, 11-18 lat). Pracownicy otrzymują także e-kody, którymi mogą zapłacić za zakupy w Biedronce lub w Hebe (obie firmy działają w Grupie Jeronimo Martins). Kwoty zasileń e-kodów różnią się w zależności od progu dochodowego.

W tym roku Biedronka zaplanowała również dla pracowników przedświąteczne atrakcje, które dają im szansę na wygranie dodatkowych nagród pieniężnych oraz rzeczowych. W grudniu odbędzie się Wielki Świąteczny Quiz Biedronki, który na żywo on-line poprowadzą Krzysztof Ibisz i Zygmunt Chajzer, w trakcie którego będzie można wygrać e-kody na zakupy w Biedronce o wartości 1000 zł oraz atrakcyjne nagrody rzeczowe.

Przez cały okres przedświąteczny od 28 listopada do 24 grudnia będzie również działała specjalna strona dla pracowników z konkursami online, w których do wygrania będzie ponad 160 nagród rzeczowych oraz e-kodów na zakupy do Biedronki.

Pracownicy w swoich świątecznych paczkach znajdą elegancki zestaw galanterii skórzanej, w skład którego wchodzą 2 portfele – damski i męski, etui na karty i drobne oraz parasolkę, słodycze, kawę i kolekcję herbat.

Najmłodsi (0-2 lata) otrzymają 3 zabawki edukacyjne: kolorowy Traktor Farmer z 5 dźwiękowymi zwierzątkami, drewniany stolik muzyczny Confetti z instrumentami oraz 6 foremek i wałek do zabawy z ciastoliną.

W paczce dla nieco starszych dzieci (3-6 lat) znajduje się Wesoła Żabka Froggy, która zachęca do wykonywania zadań ruchowych, Wieża z klocków, gra planszowa Jaś i Małgosia oraz Bingo Psi Patrol, a także słodycze.

Kolejna grupa wiekowa (7-10) w swojej paczce znajdzie głośnik bezprzewodowy, grę magnetyczną statki, grę Punto oraz zestaw słodyczy.

Dla nastolatków (11-18 lat) Biedronka przygotowała smartwatche firmy TelForceOne, grę towarzyską Sherlock, świąteczne skarpetki, grę karcianą Dokończ zdanie oraz słodycze.

– Sieć Biedronka oferuje swoim pracownikom ponad 20 programów socjalnych i benefitów, opartych na 3 filarach: Zdrowie, Rodzina i Edukacja. Do jednych z atrakcyjniejszych należą tradycyjne benefity w okresie przedświątecznym – informuje Agnieszka Sokołowska, dyrektorka ds. komunikacji wewnętrznej, EB i odpowiedzialności społecznej w sieci Biedronka.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.11.2024 11:45
Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?
Rituals Cosmetics

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Marka Rituals Cosmetics sukcesywnie zmniejsza emisję gazów cieplarnianych, redukując tym samym swój ślad węglowy. Marka podjęła zobowiązanie, że do 2050 r. osiągnie zerową emisję netto. Jest to jedno ze zobowiązań środowiskowych marki, która w opublikowanym właśnie Raporcie Zrównoważonego Rozwoju podsumowuje to, co do tej pory udało jej się osiągnąć.

W 2023 r. 65 proc. produktów marki zawierało co najmniej 90 proc. składników naturalnego pochodzenia. Produkty z możliwością ponownego napełnienia oraz odpowiadające im wkłady stanowiły ponad 24 proc. sprzedaży, która wzrosła o 19 proc. w porównaniu z 2022 r.

Dzięki takim wyborom konsumentów, którzy kupowali wkłady uzupełniające poszczególnych produktów, marka zaoszczędziła w 2203 r. ponad tonę materiałów, ponad 2 mln ton 2 270 ton ekwiwalentu CO2 i 26,6 miliona litrów wody.

Wszystkie materiały, z których wytwarzane są opakowania produktów marki nadają się do recyklingu lub są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Firma zwiększyła odsetek przetworzonego aluminium w opakowaniach pianek pod prysznic w żelu oraz musów do ciała do 99 proc.

Opakowania kremów do ciała oraz masek do ciała są wykonywane w minimum 95 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu (PCR PET). Zwiększenie udziału tego materiału w opakowaniach dwóch rodzajów produktów pozwoliło w ubiegłym roku zaoszczędzić 1 005 289 kg pierwotnego plastiku.

Kolejnym krokiem będzie zmiana słoików i butelek PET w opakowania zawierające ponad 70 proc. PCR PET, aby do końca 2025 r. w produkcji opakowań wykorzystywać już wyłącznie PET pochodzący z recyklingu.

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 4,2 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów SPA, obecne są w 36 krajach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 12:59