StoryEditor
Producenci
12.11.2019 00:00

BI-ES #readytowear - BO TRENDY SIĘ TWORZY!

Trendy się tworzy, albo za nimi podąża. Marka BI-ES wybrała ich tworzenie, a w ubiegłym roku udowodniła, że robi to najlepiej w swojej branży. Po wielkim sukcesie linii Blossom i Vegan przyszedł czas na absolutną innowację na polskim rynku perfum. Właśnie rozpoczęła się kampania promocyjna kolekcji Ready To Wear - lini unikatowych perfum stworzony z pasji i miłości do mody.

Ready To Wear Collection skierowana jest głównie do młodszego niż dotychczas odbiorcy. Cała komunikacja oparta jest na szybkim tempie życia nastolatków oraz studentów, którzy w dobie social mediów są ściśle związani z modą i światowymi trendami.

Na potrzeby działań marketingowych powstały spoty wizerunkowe oraz sesja zdjęciowa. Do współpracy przy ich tworzeniu marka zaprosiła młodych polskich projektantów mody, filmowców, fotografów. Chciała jak najtrafniej dobrać przekaz i zaczerpnąć inspiracji od osób, które docelowo będą używać tych produktów.

W spotach można znaleźć  między innym denimowy projekt Cezarego Zbrożka, jednego z najzdolniejszych projektantów młodego pokolenia, który zajmuje się customizacją jeansu, oraz projekty polskiej marki FASH. Nad całością produkcji od strony technicznej opiekę sprawował Tomek Jasiński, a twarzą kampania została modelka, Samuela Górska.

Cała kampania mocno wspierana będzie w kanałach social media przez topowych polskich influencerów oraz twórców internetowych.

Linia #readytowear składa się z pięciu zapachów, z której każdy odpowiada innemu trendowi w świecie mody. Zaczynając od stylu casual, którego kwintesencją jest zapach Wild Soul, przez niepokorny Denim, aż po elegancki Bliss of Joy.  Stacjonarnie zapachy z tej linii już teraz można powąchać między innymi w drogeriach Natura i Jawa. W online kolekcja dostępna jest na oficjalnym sklepie marki Bi-Es.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 11:12