StoryEditor
Producenci
18.05.2023 00:00

Beyoncé ujawnia swój nowy projekt dotyczący biznesu pielęgnacji włosów

Beyoncé wydaje się startować z marką produktów do pielęgnacji włosów - nie jest to jednak do końca potwierdzone. / Instagram Beyoncé
Zwyciężczyni 32 nagród Grammy we wtorek wieczorem na Instagramie ogłosiła swoje najnowsze przedsięwzięcie, którym wydaje się być marka produktów do pielęgnacji włosów. Media spekulują jednak co do tego, jaki to będzie biznes — kosmetyki, sprzęt elektroniczny do pielęgnacji, sieć salonów fryzjerskich?

Beyoncé Knowles, globalna gwiazda muzyki, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że zamierza wystartować z projektem z branży pielęgnacji włosów.

Ilu z was wie, że moją pierwszą pracą było zamiatanie włosów w salonie mojej mamy? Destiny’s Child wystartowało od występów dla klientów, gdy układano im włosy. W jej salonie miałam kontakt z wieloma różnymi przedsiębiorczymi kobietami – czytamy w poście na Instagramie. Widziałam na własne oczy, jak sposoby, w jakie pielęgnujemy i celebrujemy włosy, mogą bezpośrednio wpływać na nasze dusze. Patrzyłam, jak uzdrawia i służy tak wielu kobietom. Nauczywszy się tak wiele podczas mojej podróży do włosów, zawsze marzyłam o kontynuowaniu jej dziedzictwa. Nie mogę się doczekać, aż doświadczycie tego, co tworzę.
 


Źródła, o których mówi WWD, twierdzą, że marką będzie kierować matka Beyoncé, Tina Knowles-Lawson, a także opracowuje dla niej zapachy. Nie udało się ustalić nazwy marki ani daty premiery. Chociaż w ostatnich latach wiele celebrytów zaczęło zajmować się branżą piękności, źródła są optymistyczne co do perspektyw biznesowych Beyoncé. „Ona jest największą gwiazdą, a jej mama miała salon fryzjerski. To będzie autentyczne. To będzie ogromne przedsięwzięcie, jeśli będzie miała za sobą naukę” – mówi jedno ze źródeł. „Kładą fundamenty, budują szum. Prasa interesuje się tym projektem bardziej niż Bogiem, a marka jeszcze nawet nie istnieje".

Nie ma jednak klarowanych informacji co do tego, czy projektem będzie faktycznie marka produktów pielęgnacyjnych — krążą pogłoski, że może to być seria elektroniki fryzjerskiej, biorąc pod uwagę, że na zdjęciu na Instagramie Beyoncé trzyma w ręku lokówkę.

Czytaj także: Garnier wybiera Drew Barrymore na ambasadorkę marki Garnier Nutrisse

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 16:12