Beiersdorf inwestuje w start-up Dermanostic z Düsseldorfu poprzez swoją jednostkę Oscar&Paul Beiersdorf Venture Capital. Młoda firma oferuje diagnostykę dermatologiczną opartą na aplikacji. Usługę można zarezerwować przez całą dobę za 25 euro, niezależnie od lokalizacji. Diagnozę skóry za pośrednictwem przeprowadzają doświadczeni dermatolodzy w ciągu 24 godzin po przesłaniu przez pacjentów trzech zdjęć i wypełnieniu kwestionariusza.
– Wierzymy, że teledermatologia ma ogromny potencjał, szczególnie wśród młodszej grupy docelowej. Umożliwia szybką, prostą, niedrogą i profesjonalną poradę dotyczącą wskazań skórnych. W związku z tym usługa idealnie pasuje do naszej marki Eucerin i w innowacyjny sposób uzupełnia jej ofertę – skomentował Ascan Voswinckel, szef Oscar&Paul Beiersdorf Venture Capital.
Zwłaszcza w mniej poważnych przypadkach Dermanostic może wyeliminować konieczność wizyty pacjenta w gabinecie dermatologicznym i zapewnić szybkie rozwiązanie indywidualnego problemu skórnego.
– Współpraca z dermanostic jest istotnym aspektem naszej strategii cyfryzacji. Szczególnie w czasach COVID-19 i fizycznego dystansu musimy znaleźć cyfrowe sposoby oferowania naszym konsumentom właściwych porad, aby rozwiązać ich problemy skórne. Angażując się w bliską komunikację z ekspertami z Dermanostic, możemy uczyć się od siebie nawzajem, a tym samym jeszcze lepiej budować cyfrową bliskość z naszymi konsumentami – dodał Cornelius Becker, dyrektor działu Derma w Beiersdorf