StoryEditor
Producenci
14.09.2021 00:00

Beauty & The Future - premiera raportu już 23 września!

Ponad 2 tys. konsumentów wypowiedziało się na temat swoich rytuałów pielęgnacyjnych, ulubionych kosmetyków,  miejsc ich kupowania, eko-trendów i innych czynników, które kierują nimi przy wyborach marek i produktów. w badaniu przeprowadzonym przez Mobile Institute. Już 23 września odbędzie się premiera potężnego raportu Beauty & The Future, który pokaże jakie zjawiska będą kształtowały rynek kosmetyczny.

Branża Beauty w Polsce jest bardzo silna. Polskie kosmetyki odnoszą sukcesy zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Pandemia sprawiła zaś, że kosmetyki stały się jedną z wiodących kategorii zakupowych w Internecie. Zmieniły się zwyczaje zakupowe.

7 na 10 internautów deklaruje już, że ich wydatki kosmetyczne online są takie same lub większe jak w sklepach tradycyjnych. Kategoria urodowa jest też tą, która jako jedna z pierwszych reaguje na trendy konsumenckie.

Klienci kupujący kosmetyki znacznie częściej niż inni zwracają uwagę na naturalność i ekologiczność tak samych produktów urodowych, jak i ich opakowań oraz form dostawy. Wśród wyraźnych trendów widać też ogromny wzrost zainteresowania kosmetykami wśród polskich mężczyzn.

A co przyniesie przyszłość? To pokaże raport Beauty and The Future przygotowany przez firmę badawczą Mobile Institute. Premiera raportu odbędzie się już 23 września o godz. 14.00 . Podczas online konferencji poza prezentacją ciekawych i zaskakujących w wielu obszarach wyników pozyskanych od ponad 2000 konsumentów, odbędą się dwa eksperckie panele dyskusyjne „Now” and „Future”, które poprowadzą Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna wiadomoscikosmetyczne.pl oraz Angelika Przezdziek e-commerce manager marki Kosmetyki Naturativ. Wiadomości Kosmetyczne są wyłącznym patronem medialnym wydarzenia.

     ZAPISZ SIĘ      

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 09:15