
L Brands sprzedaje większość udziałów w Victoria's Secret, ale zachowa 45-procentowy udział w słynnej marce bielizny. Po sfinalizowaniu tej transakcji Leslie H Wexner ustąpi z funkcji prezesa i dyrektora generalnego L Brands i przejdzie na emeryturę.
Tymczasem inna marka należąca do L Brands, Bath & Body Works, ma stać się skoncentrowaną, niezależną spółką publiczną, a Andrew Meslow awansuje na stanowisko CEO. Po zakończeniu transakcji Meslow zostanie powołany na stanowisko CEO L Brands i dołączy do zarządu.
- Wierzymy, że ta struktura pozwoli Bath & Body Works - która stanowi zdecydowaną większość skonsolidowanych przychodów operacyjnych w 2019 r. - na dalsze osiąganie silnego wzrostu i uzyskanie odpowiedniej wyceny rynkowej. Transakcja pozwoli również firmie zmniejszyć dług - skomentował: Leslie Wexner, prezes i dyrektor generalny L Brands.
Ta strategiczna transakcja ma na celu zapewnienie długoterminowej wartości dla akcjonariuszy L Brands poprzez pozycjonowanie Bath & Body Works jako samodzielnej spółki publicznej i oddzielenie jej od znajdującej się w tarapatach marki Victoria's Secret.