Ambasadorka nowej linii dla kobiet, Barbara Kurdej-Szatan, zmierzyła się na spotkaniu prasowym w H15 Boutique Hotel z opiniami internautów na swój temat i szamponów przeciwłupieżowych Head&Shoulders.
Aktorka z humorem obaliła stereotypy dotyczące m.in. blondynek, które słyszy na temat swojej osoby. Z kolei przedstawicielka marki rozprawiła się z mitami dotyczącymi kosmetyków Head&Shoulders na łupież - że wysuszają włosy, wpływają na blaknięcie koloru i są przeznaczone tylko dla mężczyzn. Z badań wynika jednak, że problem z łupieżem, suchą i swędzącą skórą dotyczy połowy kobiet.
- Wiele kobiet myśli, że szampony Head&Shoulders są tylko dla mężczyzn lub że mają wyłącznie działanie przeciwłupieżowe. Tymczasem produkty marki to także linia pielęgnacyjna dedykowana kobietom pod nazwą Head&Shoulders Supreme, w trzech wariantach szamponów i odżywek przeciwłupieżowych - mówiła brand manager Head&Shoulders, Marta Łącka.
- W zależności od wariantu koncentrują się na nawilżaniu, regeneracji i ochronie koloru. Wszystkie szampony i odżywki z tej linii są z olejkiem arganowym, bez parabenów, fosforanów i sztucznych barwników, za to z aktywnym składnikiem przeciwłupieżowym - piroctonem olaminy - dodała.