Spółki BASF i B2B Cosmetics ogłosiły swoją współpracę partnerską w dziedzinie personalizowanych produktów do pielęgnacji i higieny osobistej. Oznacza to strategiczną inwestycję BASF w firmę B2B Cosmetics.
Francuska spółka B2B Cosmetics wnosi unikalny system personalizacji sprzedawany pod nazwą „Emuage technology” (technologia Emuage). BASF z kolei udostępnia fachową wiedzę w zakresie rozwiązań z zakresu produktów do pielęgnacji i higieny osobistej.
Technologia Emuage umożliwia użytkownikom tworzenie własnych, spersonalizowanych produktów do pielęgnacji i higieny osobistej poprzez prosty wybór kapsułek, umieszczenie ich w maszynie i odbiór produktu końcowego – na przykład kosmetyku do włosów, do opalania czy do pielęgnacji skóry.
Niedawno za technologię Emuage spółka B2B Cosmetics drugi rok z rzędu otrzymała nagrodę „Innovation Award” podczas targów CES (Consumer Technology Association) w Las Vegas. B2B Cosmetics i BASF zamierzają wprowadzić tę technologię etapami na rynki poszczególnych krajów jeszcze w tym roku.
O firmie BASF
Ponad 115 000 pracowników Grupy BASF prowadzi działalność firmy w pięciu sektorach: Chemikalia, Materiały, Rozwiązania dla przemysłu, Technologie zabezpieczeń powierzchni, Żywienie i pielęgnacja, Rozwiązania dla rolnictwa. W 2017 roku firma BASF osiągnęła obroty w wysokości ponad 60 mld euro. Akcje BASF są notowane na giełdach we Frankfurcie (BAS), w Londynie (BFA) i Zurychu (BAS).
O firmie B2B Cosmetics
Spółkę B2B założyło pod koniec 2014 roku dwóch chemików: Julien Gros i Gregoire Tutenuit. Firma opracowała technologię Emuage, za sprawą której inteligentne, opatentowane urządzenie umożliwia wytwarzanie kosmetyków bezpośrednio w końcowej butelce kosmetycznej. Urządzenie to wyposażone jest we wbudowany mieszalnik, zaś składniki dodawane są w jednorazowych kapsułkach – dzięki czemu urządzenie pozostaje idealnie czyste i tym samym spełnia rygorystyczne normy higieniczne.