Wzrost sprzedaży był możliwy dzięki wprowadzeniu na rynek trzech nowych linii produktowych – NeoHylauron i Vitamin Philosophy marki Mincer Pharma oraz Pure Neroli marki Evrēe. Zarząd Spółki deklaruje podniesienie dotychczasowej dynamiki wzrostu sprzedaży w następnych kwartałach 2017 r.
– Oferujemy dobry jakościowo produkt w atrakcyjnej cenie, sukcesywnie rozbudowując nasze portfolio, które odzwierciedla najnowsze trendy na rynku kosmetycznym. W połączeniu ze stale rozbudowywaną siecią dystrybucji, daje to spółce ogromne perspektywy rozwoju. Biorąc pod uwagę nasz staż na rynku, bez kompleksów stwierdzam, że mamy wszystkie argumenty do tego aby zostać beniaminkiem polskiego rynku kosmetycznego. Dlatego też nie wykluczam, że w perspektywie najbliższych kilku lat spółka może pomyśleć o wejściu na GPW – przekonuje Mirosław Bryk, prezes zarządu Basel Olten Pharm.
W ostatnich dniach (14-16 maja 2017 r.) spółka wzięła udział w międzynarodowych targach kosmetycznych Beauty World Middle East w w Dubaju. – Przeprowadziliśmy szereg obiecujących rozmów na temat dystrybucji naszych produktów, które zaowocowały umowami z podmiotami z Egiptu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Arabii Saudyjskiej czy bardzo perspektywicznego Iranu. Łączną wartość kontraktów szacujemy na ok. 10 mln zł. Tym samym dowodzimy, że plany ekspansji zagranicznej są jak najbardziej realne – podsumowuje Mirosław Bryk.