StoryEditor
Producenci
25.06.2024 10:48

Bandi promuje nową serię produktową na paczkomatach InPost

Paczkomaty z reklamą Bandi staną w 3 miestach Polski. / Bandi
Bandi, znana marka kosmetyczna, rozpoczęła nową kampanię reklamową, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności swoich produktów. Kluczowym elementem tej strategii jest współpraca z InPost, w ramach której paczkomaty zostaną ozdobione specjalnymi foliami segmentowymi zawierającymi materiały promocyjne Bandi.

Taka forma reklamy jest wyjątkowo innowacyjna i skierowana do szerokiego grona odbiorców, którzy codziennie korzystają z paczkomatów. Kampania ma na celu nie tylko zwrócenie uwagi na markę, ale także stworzenie pozytywnego skojarzenia z wygodą i dostępnością, jakie oferuje InPost. Oklejanie paczkomatów foliami z materiałem promocyjnym Bandi to nowatorski krok w dziedzinie marketingu zewnętrznego. Foliowanie jest wykonane w sposób segmentowy, co oznacza, że każda część paczkomatu może być pokryta innym fragmentem reklamy, tworząc spójny, ale różnorodny wizualnie przekaz. Paczkomaty z reklamami Bandi staną w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie.

Dzięki temu kampania staje się bardziej dynamiczna i przyciąga wzrok przechodniów oraz użytkowników paczkomatów. Kolorowe i atrakcyjne grafiki promujące produkty Bandi mają za zadanie przyciągnąć uwagę i zachęcić potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą firmy. W ten sposób w przeszłości promowały swoje produkty i usługi inne firmy, np. Media Expert, Łódzki Bank Spółdzielczy, CCC i Orange.

Współpraca z InPost to również doskonały przykład synergii marketingowej między firmami z różnych branż. Dla Bandi to okazja do dotarcia do szerokiej bazy klientów korzystających z usług paczkomatów, natomiast dla InPost jest to sposób na dodatkowe źródło przychodów oraz wzbogacenie wizualnej atrakcyjności swoich urządzeń. Kampania reklamowa z udziałem paczkomatów to krok w stronę nowoczesnego marketingu, który wykorzystuje codzienne sytuacje do promocji marek w sposób nienachalny, ale skuteczny.

Czytaj także: InPost wykonuje kolejny dobry ruch i wprowadza paczkomaty do szpitali

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 23:09