StoryEditor
Producenci
18.09.2023 12:56

Bandi i Organique kolejny rok wspierają akcję Dotykam-Wygrywam na rzecz walki z rakiem piersi

Ambasadorkami akcji są między innymi Beata Sadowska, Daria Widawska, Marzena Rogalska, Natalia Przybysz, Elżbieta Romanowska, Daniel Józek – Qczaj, Natalia Przybysz, Aleksandra Kisio, Dorota Gardias, Edyta Zając, Anna Gzyra-Augustynowicz, Siostry ADiHD i inni. / Dotykam Wygrywam
Bandi i Organique kontynuują wsparcie akcji Dotykam-Wygrywam, promując zdrowe nawyki pielęgnacji piersi w ponad 120 sklepach brafittingowych, współpracujących z marką Panache podczas Miesiąca Różowej Wstążki. W ramach tej inicjatywy organizowane są zarówno spotkania stacjonarne, jak i online, edukujące kobiety na temat dbania o zdrowie piersi. Kampania propaguje również pozytywne podejście do biustu i prowadzi edukację biustopozytywną wśród młodzieży szkolnej na terenie Polski przy wsparciu brafitterek-wolontariuszek fundacji Wsparcie na Starcie.

Bandi i Organique kolejny rok wspierają akcję Dotykam-Wygrywam; inicjatywę mającą na celu edukację kobiet, która jest realizowana w ponad 120 profesjonalnych sklepach brafittingowych, współpracujących z marką bieliźniarską Panache. W trakcie Miesiąca Różowej Wstążki te sklepy organizują zarówno spotkania stacjonarne, jak i online, które mają na celu promowanie zdrowych nawyków pielęgnacji piersi wśród kobiet. Kampania skupia się także na propagowaniu pozytywnego podejścia do biustu i prowadzeniu edukacji biustopozytywnej wśród młodzieży szkolnej na terenie całej Polski, dzięki współpracy brafitterek-wolontariuszek fundacji Wsparcie na Starcie.

Bandi i Organique stworzyły dla akcji produkty kosmetyczne-cegiełki. BIUSTOmydło, opracowane przez markę Organique, ma unikalną właściwość wymydlania się po dokładnie 30 dniach użytkowania. Ten nietypowy mechanizm ma na celu regularne przypominanie właścicielkom o konieczności wykonywania samobadania piersi. Jednak BIUSTOmydło to nie tylko produkt pielęgnacyjny; wewnątrz opakowania znajduje się również ulotka, która pełni rolę instrukcji, pomagając w przeprowadzeniu samobadania i dostarczając cennej wiedzy na ten temat.

BIUSTOkrem, oferowany przez markę Bandi, jest natomiast produktem stworzonym do codziennej pielęgnacji biustu i dekoltu. Ten preparat nie tylko poprawia elastyczność i sprężystość skóry w tych obszarach, ale także zawiera specjalnie opracowaną formułę, która ułatwia przeprowadzanie samobadania piersi.

Czytaj także: Marki kosmetyczne wspierają ruch Różowej Wstążki. Zobacz które!

Warto dodać, że marka Nature Essence dołącza w tym roku do grona producentów wspierających akcję charytatywną Dotykam-Wygrywam ze swoim suplementem diety Collagen For Your Beauty.

Wszystkie środki ze sprzedaży tegorocznych cegiełek zostaną przekazane fundacji Wsparcie na Starcie i zostaną wykorzystane na produkcję materiałów edukacyjnych skierowanych do nastolatek, które zostaną rozprowadzone w polskich szkołach. Dodatkowo, środki te posłużą do wsparcia utrzymania bezpłatnej aplikacji o nazwie "BIUSTOapka". Inicjatorką i organizatorką akcji jest Izabela Sakutova, międzynarodowa ekspertka ds. brafittingu.

Według danych z Krajowego Rejestru Nowotworów z 2020 roku, rak piersi i nowotwory ginekologiczne stanowią razem aż 37 proc. wszystkich przypadków nowotworów u kobiet w Polsce. Rak piersi jest najczęstszym nowotworem złośliwym wśród Polek, a każdego roku ponad 22 tysiące kobiet słyszy tę diagnozę. Alarmującym jest fakt, że u 5–10 proc. z nich nowotwór jest już zaawansowany w momencie wykrycia. To sprawia, że rak piersi jest drugą, po raku płuc, przyczyną zgonów z powodu nowotworów u kobiet, a wśród młodszych Polek (w wieku 20–44 lat) nawet pierwszą. Niestety, przez ostatnie 13 lat obserwujemy rosnącą tendencję w zakresie umieralności na raka piersi.

Czytaj także: Miya Cosmetics wsparła Fundację Rak‘n‘Roll

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.07.2024 09:37
Aurumaris wkracza na rynek B2B jako Aurumaris Professional. Markę wspiera Sylwia Gołębiewska
Sylwia Gołębiewska, założycielka marki Semilac (w środku) oraz Ewa Milczarek- Vaubourg, dyrektorka marketingu marki Semilac (po prawej) i Paulina Pastuszak, właścicielka Akademii Paulina PastuszakSemilac
Firma, dotychczas działająca w segmencie konsumenckim, teraz skierowała swoją ofertę do profesjonalnych gabinetów kosmetycznych, wprowadzając oryginalne zabiegi niwelujące niedoskonałości cery. Za projektem stoi m.in. Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac.

Aurumaris Professional to kolejny etap rozwoju firmy Aurumaris, która z powodzeniem działała na rynku konsumenckim (B2C). Teraz, poszerzając swoją działalność o segment profesjonalny (B2B), firma oferuje swoje produkty w wybranych gabinetach kosmetycznych. Nowoczesne zabiegi, bazujące na innowacyjnych formułach, już zyskują uznanie wśród profesjonalistów. Właścicielem większościowym Aurumaris Professional jest Besim Health&Wellness.

Kluczową rolę w rozwoju Aurumaris Professional odgrywa Sylwia Gołębiewska, która wnosi swoje doświadczenie i wizję strategiczną do nowego projektu. Gołębiewska jest znaną postacią na rynku kosmetycznym, współtworzyła markę Semilac oraz HiHybrid, które zyskały ogromną popularność. Teraz, jako współwłaścicielka Aurumaris Professional, odpowiada za profesjonalną edukację oraz rozwój sieci dystrybucji zarówno w Polsce, jak i za granicą. Założona przez Gołębiewską Akademia Semilac ustala wysokie standardy edukacji i profesjonalizmu w branży kosmetycznej. Gołębiewska jest również współgospodynią programu „Kosmetyczne rewolucje” oraz właścicielką Akademii Sylwii Gołębiewskiej w Krakowie.

Wsparcie w rozwoju marki Aurumaris Professional to dla mnie ekscytujące wyzwanie

– mówi Gołębiewska, podkreślając innowacyjność oferowanych produktów.

Gabinety kosmetyczne, które zdecydują się na współpracę z Aurumaris Professional, zyskają nie tylko dostęp do innowacyjnych produktów, ale również wsparcie marketingowe. Marka angażuje się w promocję swoich partnerów bez dodatkowych kosztów, co pomaga im skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów.

Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu Sylwii Gołębiewskiej oraz naszej innowacyjności, szybko zyskamy silną pozycję na rynku

– komentuje Kamil Komoński, prezes zarządu Aurumaris. Oprócz tego, Aurumaris Professional oferuje kompleksową obsługę reklamową w Internecie, co ma na celu zwiększenie widoczności i zysków współpracujących salonów kosmetycznych.

Czytaj także: 10 lat marki Semilac – od Zakładu Szkolenia Kadr do Akademii Semilac i pozycji lidera

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.07.2024 11:12
Grzegorz Inglot: Będziemy umacniać się w Europie i rozszerzać zasięg w USA i Azji
Milena Inglot, dyrektor marketingu, doradca zarządu i Grzegorz Inglot prezes zarządu - drugie pokolenie zarządzające firmą, którą stworzyli Wojciech, Elżbieta i Zbigniew Inglotmateriały prasowe
Priorytetem jest dla nas wzmocnienie naszej obecności na rynkach europejskich, ale także rozszerzenie obecności na największych rynkach kosmetycznych USA i Azji – powiedział Grzegorz Inglot, prezes polskiej firmy Inglot w wywiadzie dla Business of Fashion.

Grzegorz Inglot, prezes polskiej firmy kosmetycznej Inglot, w wywiadzie dla Business of Fashion mówił m.in. o międzynarodowej ekspansji firmy.

Podkreślił, że priorytetem dla niego jest wzmocnienie marki na rynkach europejskich, ponieważ modele sprzedaży są na nich bardzo dobrze ugruntowane. Za strategiczne uważa jednak także największe rynki USA i Azji  - tu firma chce rozszerzyć swoją obecność.

Natomiast rynki Bliskiego Wschodu stanowią według niego atrakcyjną szansę z największym potencjałem wzrostu w nadchodzących latach.  

– Mamy szczęście, że jesteśmy już obecni na wielu z tych rynków, dlatego wykorzystujemy naszą własną wiedzę na temat lokalnych operacji, trendów, potrzeb konsumentów, a także lokalnego handlu elektronicznego, a nawet kanałów wolnocłowych – powiedział Grzegorz Inglot dla BoF.

Czytaj także: Inglot otwiera trzeci sklep w Kuwejcie

Na zagranicznych rynkach Inglot współpracuje z partnerami, dystrybutorami, mającymi duże doświadczenie w lokalnym handlu detalicznym. Jako przykład podał Apparel Group z siedzibą w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

– Naprawdę doceniamy pracę, jaką z nami wykonują, ponieważ wnosi ona unikalne spostrzeżenia, które pomagają w kształtowaniu naszej strategii dystrybucyjnej w regionie – dodał Grzegorz Inglot.

Podkreślił, że produkcja 95 procent asortymentu firmy odbywa się w jej zakładach w Polsce, co gwarantuje kontrolę na każdym etapie rozwoju produktu.

Pytany o komunikację marketingową marki na rynkach zagranicznych odpowiedział:

– Komunikacja jest kluczowa, ale najważniejszy jest tutaj produkt, ponieważ asortyment, który mamy w ofercie, musi różnić się w zależności od rynku i regionu. Zawsze wychodzimy z założenia, że ​​80 procent naszego asortymentu będzie dostępne na całym świecie, a pozostałe 20 procent zostanie dostosowane do potrzeb konkretnego rynku. To samo dotyczy komunikacji oraz wszelkich działań marketingowych i promocyjnych materiałów – oczywiście zawsze chcemy, aby przekaz marki był jak najbardziej spójny, ale doceniamy, że musimy go nieco zróżnicować, aby odpowiadał potrzebom rynku. Co ciekawe, odkryliśmy, że w zależności od rynku możemy nawet zmienić nazwę niektórych produktów.

Polska firma kosmetyczna Inglot powstała w 1983 r. w Przemyślu, gdzie ma swoją siedzibę. Jest obecnie firmą o zasięgu globalnym. Pierwszy zagraniczny salon marki został otwarty w 2006 roku w Montrealu w Kanadzie. Już w 2013 r. było ich 400, w tym w tak prestiżowych lokalizacjach jak nowojorski Broadway, Mall of the Emirates w Dubaju czy Caesars Palace w Las Vegas.

Czytaj także: Milena Inglot: Wciąż jesteśmy wierni naszej strategii sprzedaży poprzez markowe sklepy stacjonarne. Jednak równocześnie mocno stawiamy na e-commerce

Po ataku Rosji na Ukrainę Inglot wycofał się ze współpracy z rosyjskim franczyzobiorcą, który prowadził ok. 50 salonów. Firma urosła za to na innych zagranicznych rynkach, jak np. w Irlandii. Produkty marki można kupić w 90 krajach. W Polsce firma ma około 120 salonów firmowych zlokalizowanych głownie w centrach handlowych. Szafy Inglot znajdziemy także w drogeriach sieci Hebe oraz w e-sklepach Douglas, E-zebra, Primavera i Baxtan, a także stacjonarnie na lotniskach (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Modlin, Świdnik).

Za granicą marka jest obecna w sklepach i na stoiskach franczyzowych oraz w gondolach w sklepach multibrandowych. W sumie takich punktów sprzedaży jest 479. Równocześnie rozwija swoją obecność na platformach online. Te ważniejsze to: Zalando, Douglas Rumunia, Douglas Germany, Douglas Bulgaria, Douglas Lotwa i Douglas Litwa (online + dodatkowo 8 lokacji offline) oraz Feelunique.

Od niedawna marka otwiera swoje salony w zmienionej aranżacji, odchodząc do charakterystycznej dla niej do niedawna czerni.

Czytaj także: Inglot otworzył kolejny sklep w nowym koncepcie. Tym razem w Poznaniu

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 10:59