Avon jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła Dzień na U. Jest to dodatkowy dzień urlopu dla wszystkich pracowników, zarówno tych z biura, jak i z centrum dystrybucyjnego i fabryki, do wykorzystania na badania. Z danych firmy wynika, że jej śladem poszło niemal 30 innych organizacji w Polce, a także 21 spółek Avon w innych krajach Europy.
Kampanii towarzyszy spot, w którym – jak przed rokiem – warszawska Syrenka znika z postumentu. Rok temu powodem jej zniknięcia była wizyta na USG piersi.
Czytaj też: Syrenka Warszawska wzięła wolne i zaangażowała się w Dzień na U
W tym roku powód jej nieobecności na pomniku jest inny, choć również związany z badaniami. Swoją kampanią Avon przekonuje, że każdy potrzebuje jednego dnia w roku, aby potwierdzić swoje zdrowie.
– Regularne badania są formą dbania o siebie tak naturalną, jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness. Zrób sobie Dzień na U! Ten jeden raz w roku ktoś Cię zastąpi! – przekonuje firma w spocie.
Czytaj też: Avon dofinansował 3300 badań USG piersi