StoryEditor
Producenci
08.02.2018 00:00

Avon zachęca do wypróbowania swoich kosmetyków

„Avon się sprawdza!” to kampania, w ramach której marka zachęca Polki do sprawdzenia innowacyjnych formuł kosmetyków do makijażu, produktów pielęgnacyjnych oraz zapachów. Do wypróbowania produktów marka zaprosiła topowe polskie gwiazdy, które wybrały swoje ulubione kosmetyki i będą je polecać w katalogu Avon. 7 lutego br., w scenerii nawiązującej do tętniącego życiem miasta, Avon zaprezentował założenia kampanii i swoją strategię na 2018 rok.

Ponad połowa Polek w ciągu ostatniego roku kupiła kosmetyki do makijażu Avon, a aż 34 proc. w ciągu ostatnich 3 miesięcy. – Z badań wiemy, że konsumentki, które miały okazję wypróbować nasze kosmetyki, bardzo je sobie cenią – zdradziła Barbara Goździkowska, dyrektor generalna Avon Polska. – Dlatego w tym roku będziemy zachęcać do sprawdzenia naszych kosmetyków, wypróbowania ich i wybrania ulubionych – dodała .

W ramach nowej strategii marki, również największe polskie gwiazdy będą sprawdzały Avon. Jako pierwsze do testów zaproszone zostały Marta Żmuda Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska. Aktorkom szczególnie spodobała się nowa szminka Avon mark. „Moc koloru” oraz mascara Avon True „ULTRAobjętość”. Będą je polecać w katalogu marki. Marta Żmuda Trzebiatowska już teraz znalazła się na okładce katalogu Avon 2/2018, a Katarzyna Zielińska pojawi się na okładce katalogu 4/2018, który będzie dostępny od 1 marca. 

Marta Żmuda Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska dołączyły do obecnej ambasadorki marki, Małgorzaty Kożuchowskiej. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
05.02.2025 13:54
Roxie Węgiel – polską ambasadorką Rimmel London
Pierwsza kampania Rimmel London z udziałem Roxie wystartuje już w marcu 2025 Rimmel London mat.prasowe

Polską ambasadorką marki Rimmel London została wokalistka młodego pokolenia – Roxie Węgiel-Mglej. Tym samym dołączyła jako pierwsza gwiazda z Polski do Rimmel London VIP Collective: grupy niezwykłych talentów z całego świata, mającej na celu wzmocnienie roli marki w kulturze.

Rimmel London w ramach najnowszego pozycjonowania „Live Your London Look” w centrum stawia autentyczność i odwagę w wyrażaniu siebie i swojej tożsamości. Jak podkreśla marka, są to wartości które reprezentuje Roxie, bowiem jej kariera muzyczna i rozwój artystyczny wynikają z odwagi, ale też otwartości na różne trendy i bycia wierną sobie – od zwycięstwa w telewizyjnym show „The Voice Kids” czy Eurowizji Junior, po wydanie dwóch albumów studyjnych i ponad 30 singli. W styczniu tego roku Roxie szturmem zadebiutowała ze swoim pierwszym zagranicznym singlem w 30 krajach i na globalnej playliście New Music Friday na Spotify.

Zaproszenie do grona gwiazd Rimmel London to dla mnie ogromne wyróżnienie. Zwłaszcza, że Rimmel od zawsze był dla mnie symbolem odwagi, bezkompromisowości i stylu, a to wartości bardzo mi bliskie. Od lat stosuję kosmetyki Rimmel. Moim urodowym game changerem jest wielozadaniowy Multi-Tasker Better Than Fillters, czyli baza, podkład i rozświetlacz. Kocham też najnowszą szminkę Lip Latex i jej nieziemski połysk! – mówi Roxie, Polska Gwiazda Rimmel London.

Zapowiedziana współpraca Rimmel London i Roxie obejmie kampanie marki, prowadzone w digitalu i mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Instagrama i Tik Toka, oraz działania w punktach sprzedaży sieci drogeryjnych Rossmann, Hebe, Super-Pharm i innych. 

Wspólne działania marki z gwiazdą będą skupiały się także na aktywacjach konsumenckich, łączących świat makijażu i muzyki.

To pierwsze tak duże w historii marki partnerstwo z polską uznaną wokalistką. Roxie swoją postawą i karierą udowadnia autentyczność wartości zawartych w nowym pozycjonowaniu Rimmel „Live Your London Look”. Podziwiamy ją za śmiałość w kreowaniu siebie i konsekwencję w dążeniu do spełniania artystycznych marzeń i ambicji. Jest wzorem dla swojego pokolenia. Jej energia i ciepło, którym emanuje sprawiają, że łatwo mogą się z nim utożsamić nasi konsumenci – komentuje Agnieszka Żałopa, lider kategorii Kolor CEE.

Pierwsza kampania z udziałem Roxie wystartuje już w marcu. 

Czytaj też: Coty notuje stratę 53,4 milionów funtów w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.02.2025 10:52
Estée Lauder reorganizuje zespół managerski, do likwidacji 7 tys. stanowisk
Firma Estée Lauder Companies zadecydowała o zmianach w strukturze organizacyjnejM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Firma Estée Lauder Companies zadecydowała o zmianach w strukturze organizacyjnej, dotyczących stanowisk managerskich i zmianach w globalnej strukturze organizacyjnej. Celem jest redukcja kosztów i przygotowanie na skutki spodziewanej wojny handlowej prezydenta Trumpa.

Estée Lauder, firma mająca siedzibę w USA, planuje zwiększyć liczbę zwolnień z 3 tys. do 5,8-7 tys., ponieważ w ten sposób przygotowuje się na podwyżki ceł i możliwość wojny handlowej, co jest wynikiem zapowiedzi nowego prezydenta USA Donalda Trumpa. Firma potwierdziła, że liczba ta uwzględnia część personelu, która zostanie przekwalifikowana i przeniesiona na inne stanowiska. Proces redukowania miejsc pracy zostanie zakończony w czerwcu przyszłego roku.

Reorganizacja zespołu kierowniczego jest związana z wdrażaniem nowego planu strategii firmy przez Estée Lauder. Firma skonsolidowała swoje organizacje w czterech regionach świata w celu „zwiększenia synergii i wydajności, a także wzmocnienia swojej zwinności w celu lepszego dostosowania do trendów konsumenckich i lokalnych innowacji”.

W wyniku zmian Nadine Graf pokieruje nowo rozszerzonym regionem, obejmującym EMEA, zespół UK&Irlandia oraz nowo utworzony klaster rynków wschodzących, obejmujący Indie, Bliski Wschód, Azję Południowo-Wschodnią i Afrykę.

Sandra Main będzie nadzorować klaster marek pielęgnacyjnych (w tym La Mer, Clinique, Origins, Dr.Jart+, Darphin i Lab Series), natomiast Justin Boxford będzie nadal kierować Estée Lauder i AERIN Beauty. Firma potwierdziła, że ​​Shane Wolf będzie nadal zarządzał klastrem marek do pielęgnacji włosów, w tym Aveda i Bumble and bumble, a Guillaume Jesel będzie nadal kierował markami Couture, takimi jak Tom Ford i Balmain Beauty. Z kolei Jo Dancey będzie kierować działem marek perfum lifestylowych Estée Lauder: Jo Malone London, Kilian Paris i Editions de Parfums Frédéric Malle.

Klaster marek makijażu, składający się z MAC Cosmetics, Bobbi Brown, Too Faced, Smashbox i GLAMGLOW, będzie nadzorowany przez osobę, wyznaczoną w późniejszym terminie. 

Zmiany organizacyjne i personalne mają związek z wprowadzeniem przez Estée Lauder nowego planu strategicznego, mającego na celu przywrócenie zrównoważonego wzrostu i zwiększenie zysku po spadku sprzedaży. Sprzedaż netto firmy spadła o 6 proc. (do 4 mld dolarów) w drugim kwartale, kończącym się 31 grudnia 2024 r. Dla porównania: w roku poprzednim sprzedaż wyniosła 4,2 mld dolarów.

– Dzięki połączeniu wewnętrznego awansu najlepszych talentów i rekrutacji zewnętrznej będziemy podejmować decyzje szybciej i zwinniej – skomentował Stéphane de La Faverie, prezes i dyrektor generalny Estée Lauder Companies. Jego zdaniem ta nowa struktura organizacyjna poprawi komunikację i funkcjonowanie firmy na każdym szczeblu organizacji, poprawi też decyzyjność i szybkość działania.

Czytaj też: Rodzinny konflikt w Estée Lauder Companies. Komentatorzy porównują go do serialu "Sukcesja"

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 14:02