Avon dąży do "strukturalnego zresetowania" procesu inwentaryzacji, co wiąże się z 15-procentowym obniżeniem poziomu zapasów, 25-procentowym spadkiem jednostek magazynowych i 10-procentową redukcją w globalnym zatrudnieniu.
- Podstawą naszej strategii „Open Up" Avon są prostsze operacje w stosunku do naszej infrastruktury i sposób myślenia odzwierciedlający rzeczywistość Avon. Ogłoszone dzisiaj inicjatywy przyczyniają się do realizacji tych celów - powiedział Jan Zijderveld, dyrektor generalny Avon.
- Taki reset jest dla nas szansą na wyostrzenie naszego portfolio i skoncentrowanie się na produktach ważnych i istotnych dla naszego klienta. Jest to szansa nie tylko dla Avon, ale dla Niej, aby przyspieszyć jej zarobki poprzez bardziej skoncentrowane portfolio, doświadczyć lepszej obsługi i dostarczać wysokiej jakości, nowoczesne produkty, z których może być dumna - dodał.
Działania firmy w ramach nowej strategii zostaną zakończone do końca roku.