StoryEditor
Producenci
11.03.2024 11:23

Avon z nową ambasadorką. Cleo promuje szminkę z kwasem hialuronowym

Cleo, wokalistka, ambasadorka Avon i akcji „Mów o tym głośno i świeć przykładem” / mat. prasowe
Avon ogłosił współpracę z nową ambasadorką. Została nią Cleo. Wokalistka promuje szminkę Hydramatic Shine. Cały zysk z jej sprzedaży w zestawie z kosmetyczką zostanie przekazany fundacji Feminoteka na walkę z przemocą.

Firma Avon nie tylko wybrała Cleo na nową ambasadorkę. Wokalistka została też zaangażowana w akcję przeciw przemocy „Mów o tym głośno i świeć przykładem”. W jej ramach powstał limitowany zestaw, na który składa się pomadka Hydramatic Shine i designerska kosmetyczką.

image
Avon

Cały zysk z jego sprzedaży zostanie przekazany fundacji Feminoteka na walkę z przemocą wobec kobiet.

Cieszę się, że już od pierwszego dnia współpracy z Avon mogę wykorzystać swój głos, aby razem dążyć do lepszego jutra dla kobiet. Podziwiam zaangażowanie Avon w wsparcie dla kobiet w Polsce i na całym świecie, dlatego od początku aktywnie wspieram ich akcję przeciwko przemocy. Nie ma bardziej kobiecego produktu niż szminka, a moja ulubiona ma dodatkowo moc, by pomagać kobietom – mówi Cleo.

Akcja Avonu jest efektem raportu firmy, z którego wynika, że aż 65 proc. kobiet nie czuje się bezpiecznie wychodząc wieczorem z domu,  a 25 proc. zauważa oznaki przemocy domowej u swoich współpracowników.

Musimy głośno powiedzieć temu Stop! Dlatego nowa szminka Hydramatic Shine, która pojawiła się w marcowej ofercie, nie tylko dodaje każdej kobiecie pewności siebie, ale również pomaga – informuje Avon.

Sama szminka Hydramatic Shine jest następczynią Hydramatic Matte. Tak jak i ona ma środek wypełniony kwasem hialuronowym i formułę z 50 proc. składników pielęgnujących. Zamiast matowego wykończenia daje jednak efekt błyszczących ust. Avon liczy na podobny sukces sprzedaży jak w przypadku wersji matowej. Ma się do tego przyczynić m.in. szeroki wybór 15 odcieni, od intensywnych czerwieni do stonowanych nudziaków.

image
Avon

Cleo zdradza, ze na co dzień nosi odcień Bronze, a gdy chcę podkreślić usta nieco mocniej – wybiera Coral.  

Szminka Hydramatic Shine to jest prawdziwa petarda – mam ją na ustach niemal non stop. Ze względu na to, że makijaż noszę bardzo często – na scenie i poza nią – zachwyciły mnie kosmetyki z linii Make-up + pielęgnacja, które pielęgnują skórę. Makijaż, który o Ciebie dba – właśnie na to czekałam – mówi wokalistka.

Przy okazji premiery błyszczącej wersji szminki Hydramatic, Avon wprowadził też trzy nowe odcienie Hydramatic Matte. Są to hydra magenta, hydra berry oraz hydra honey.

W linii linii Make-up + pielęgnacja jest też pielęgnujący podkład 3 w 1. Cała seria jest dostępna w katalogu Avon 03/2024.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.01.2025 10:29
Reckitt inwestuje w rozwój lokalnych mocy produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych i Chinach
Reckitt Benckiser

Reckitt inwestuje setki milionów dolarów w rozwój lokalnej produkcji w Stanach Zjednoczonych i Chinach, aby uniezależnić się od importu i zabezpieczyć łańcuch dostaw przed możliwymi konfliktami handlowymi. Kluczowe projekty to budowa fabryki w Karolinie Północnej za 190 milionów dolarów oraz centrum badawczo-rozwojowego w Szanghaju za 300 milionów juanów (40,9 milionów dolarów).

Fabryka w Karolinie Północnej, której uruchomienie zaplanowano na 2027 rok, umożliwi produkcję tabletek i płynów marki Mucinex na rynku lokalnym. Dzięki temu import produktów Reckitt do Stanów Zjednoczonych zostanie zredukowany do 25 proc. sprzedaży lokalnej. W dobie rozważań o protekcjonistycznej polityce handlowej w USA, w tym potencjalnych taryfach sięgających 60 proc. na import z Chin, ta inwestycja pozwoli firmie na większą elastyczność produkcyjną i uniezależnienie się od pojedynczych źródeł dostaw.

W Chinach firma rozbudowuje fabrykę w Taicang, która od 2026 roku rozpocznie produkcję prezerwatyw, co dodatkowo wzmocni lokalne możliwości wytwórcze. Nowe centrum badawczo-rozwojowe w Szanghaju skoncentruje się na tworzeniu produktów dostosowanych do lokalnych potrzeb. Obecnie aż 80 proc. produktów Reckitt sprzedawanych w Chinach jest już wytwarzanych w tym kraju, co stawia firmę w korzystnej pozycji wobec niepewności na rynku międzynarodowym.

Strategiczne inwestycje Reckitt są odpowiedzią na wyzwania geopolityczne i odzwierciedlają długoterminową wizję firmy. Poprzez wzmocnienie lokalnej produkcji w kluczowych regionach świata, Reckitt nie tylko zabezpiecza swoją pozycję na rynkach, ale również minimalizuje ryzyko wynikające z napięć handlowych i zmian regulacji.

Czytaj także: Reckitt Benckiser konsoliduje swoją polską działalność w warszawskim biurowcu VIBE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 11:05