Gospodarzami wydarzenia były znane osobistości i osobistości mediów, które prezentowały produkty klientom i przedstawicielom online. Wśród współpracowników znaleźli się projektant i współpracownik Avon, David Tlale, była Miss RPA, prezenterka radiowa i nowa ambasadorka marki Liesel Laurie, a także gwiazda YouTube Lasizwe.
Gigant sprzedaży bezpośredniej zaprezentował dostępne prezenty, a także przedstawił cyfrowy przewodnik i quiz dotyczący prezentów.
– Ta platforma jest kolejnym świadectwem naszego zaangażowania w wykorzystanie mocy cyfrowego świata, aby otworzyć naszym klientom dostęp do światowej klasy produktów po przystępnych cenach. Jest to jeden ze sposobów, w jaki staramy się rozszerzać nasze platformy cyfrowe, a także zwiększać potencjał zarobkowy naszych Przedstawicieli i Konsultantów – powiedział Momin Hukamdad, dyrektor wykonawczy ds. marketingu handlowego w Avon Justine.
Przeczytaj również: Sprzedaż kosmetyków po nowemu. Clarins inwestuje w zakupy wideo na żywo