Nowa struktura prowizyjna The Avon Company, która wejdzie w życie 1 stycznia 2025 roku, ma zastąpić dotychczasowy model oparty na rocznej wartości sprzedaży. Firma postanowiła wprowadzić system oparty na dwutygodniowych kampaniach sprzedażowych, gdzie prowizje będą rosły proporcjonalnie do uzyskanych wyników sprzedaży. Nowa struktura obejmuje pięć progów prowizyjnych, co daje Ambasadorom większą elastyczność i szansę na szybkie zwiększenie dochodów.
W odróżnieniu od wcześniejszych zasad, które oferowały stałe prowizje, nowy model pozwoli Ambasadorom uzyskać zmienne stawki prowizyjne sięgające nawet 50 proc. w zależności od wyników sprzedażowych w danej kampanii. System ten ma zachęcać do aktywnego rozwoju działalności oraz nagradzać za osiągnięcia. Avon podkreśla, że zmiany te mają na celu uproszczenie systemu i dostosowanie go do współczesnych potrzeb rynku.
„Naszą misją zawsze było wspieranie Ambasadorów Avonu w osiąganiu niezależności finansowej” – powiedziała Liza Maldonado, szefowa sprzedaży The Avon Company w Ameryce Północnej. „Nowa struktura prowizyjna nie tylko upraszcza i modernizuje nasze podejście, ale także otwiera przed naszymi Ambasadorami nowe możliwości rozwoju i sukcesu.” Firma podkreśla, że nowe rozwiązanie to odpowiedź na potrzeby bezpośredniego modelu sprzedaży oraz ukłon w stronę lojalnych współpracowników marki.
The Avon Company, należąca do LG Household & Health Care Ltd., nie jest powiązana z żadnym innym podmiotem Avon.
Czytaj także: