Kontrowersyjna reklama Avonu brzmiała: "Dołeczki są urocze na twarzy (nie na udach)" i została po raz pierwszy zaatakowana przez brytyjską aktorkę Jameelę Jamil w mediach społecznościowych.
Aktorka, która jest orędowniczką pozytywnego nastawienia do ciała, zyskała poparcie w mediach społecznościowych wielu innych kobiet, które poczuły, że reklama Avonu propaguje brak poczucia pewności siebie kobiet odnośnie wyglądu. Porównała reklamę Avonu do tej marki Naked Proof, która głosi, że "Każde ciało jest piękne" a potem wyjaśnia, że ich krem redukuje cellulit, wzmacnia skórę i wygładza rozstępy".
W odpowiedzi Avon przeprosił za swoją promocję, stwierdzając, że "się pomylili”. Aktorka "The Good Place" rozpoczęła ruch mający na celu zwiększenie pozytywnego nastawienia do ciała i sprawienie, aby kobiety "czuły się wartościowe". Regularnie zwraca się do marek, przy których czuje się „zawstydzoną” kobietą.
Jameela Jamil napisała na swoim Instagramie: „Każde ciało jest piękne, chyba że ma jakieś "wady". Co za nadużycie ruchu pozytywnego ciała. Chcę, żebyście wszyscy uważali na tę ciągłą manipulację. Gdy raz ją zobaczysz, nie możesz jej zapomnieć. To jest wszędzie. Jesteś nieustannie zmanipulowana, aby się nienawidzić”.
„Każdy ma dołeczki na swoich udach, ja mam, robisz, i klowny z @Avon_UK z pewnością też. Przestańcie obrażać kobiety na temat ich wieku, grawitacji i cellulitu. To są nieuniknione, zupełnie normalne rzeczy. Dosłownie nastawiliście nas na porażkę i sprawiliście, byśmy się ich bali i próbowali je "naprawić" – skomentowała w mediach społecznościowych oburzona aktorka.