StoryEditor
Producenci
22.11.2023 15:12

Avon przedłużył współpracę z GXO. Producent kosmetyków korzysta z usług logistycznych firmy od 15 lat

GXO realizuje m.in. usługi wartości dodanej polegające na przygotowaniu spersonalizowanych świątecznych wersji produktów w specjalnych zestawach prezentowych / GXO

GXO Logistics, największy na świecie operator logistyki kontraktowej, ogłosił dzisiaj przedłużenie umowy z firmą Avon. GXO wspiera działalność producenta kosmetyków od 15 lat, zarządzając centrum logistycznym w Garwolinie, które obsługuje fabrykę Avon w Europie i prowadzi dystrybucję produktów firmy do ponad 50 krajów w Europie, Afryce i Azji.

Firma GXO, która świadczy usługi logistyczne, ogłosiła przedłużenie umowy na obsługę logistyczna fabryki Avon w Garwolinie.

Jean Luc Bessade, dyrektor zarządzający GXO na Polskę, Czechy i Rumunię powiedział:

Jesteśmy dumni, że nasze działania operacyjne mogą wspierać zmieniające się potrzeby Avon związane z dostosowywaniem się do nowych przepisów oraz świadczyć usługi co-packingu i usługi wartości dodanej. Nasze wieloletnie partnerstwo z Avon rozwinęło się dzięki wysokiej jakości obsługi oraz otwartej komunikacji.

GXO zarządza centrum logistycznym w Garwolinie, które obsługuje największą fabrykę Avon w Europie i prowadzi dystrybucję produktów firmy do ponad 50 krajów w Europie, Afryce i Azji. Usługi GXO obejmują magazynowanie, usługi wartości dodanej i wsparcie produkcji. GXO przeznaczyło 2 tys. mkw. na realizację usług wartości dodanej obejmujących przygotowanie spersonalizowanych świątecznych wersji produktów w specjalnych zestawach prezentowych.

Centrum logistyczne GXO w Garwolinie zapewnia również obsługę omnichannel firmy Avon. Świadczy usługi co-packingu, w tym specjalistyczne etykietowanie i kody QR. Co roku pracownicy operatora przygotowują co-packing tysięcy różnych zestawów promocyjnych, pakowanych w torby, tacki i pudełka na prezenty z okazji różnych świąt.

GXO wspiera także Avon w spełnianiu wymogów prawnych i etykietowania produktów pod kątem zmian regulacyjnych obowiązujących na różnych rynkach. Obsługuje również wspólne rozwiązania magazynowe dla firmy Avon i jej dostawców. 

Andrew Wills, senior manager logistics w Avon skomentował:

GXO jest naszym partnerem od 2008 roku, pomagając nam realizować misję tworzenia lepszego świata dla kobiet poprzez wspieranie ich przedsiębiorczości, odwagi i pomysłów na sukces. Usługi wartości dodanej oferowane przez GXO pomogły rozwinąć naszą współpracę. GXO towarzyszy nam także w osiąganiu naszych celów ESG. Liczymy na dalsze wsparcie firmy w rozwijaniu pełnego potencjału naszej logistyki.

GXO wspólnie z Avon realizuje ambitne cele środowiskowe w centrum logistycznym w Garwolinie. Magazyn ma certyfikat ISO 9001 od 2010 roku i ISO 14001 od 2014 roku. Zmniejsza ilość wytwarzanych odpadów poprzez ponowne wykorzystanie materiałów np. tektury, recykling ok. 97 proc. makulatury opakowaniowej i 90 proc. folii z tworzyw sztucznych oraz wykorzystanie dokumentacji elektronicznej w celu zmniejszenia ilości wydruków.

W magazynie zmniejszono też zużycie energii poprzez zastosowanie oświetlenia LED oraz optymalizację tras wózków widłowych, redukując liczbę niezbędnych ładowań akumulatorów.

GXO angażuje się również we wspieranie lokalnych społeczności, których część stanowią jego pracownicy. W tym roku firma była jednym z partnerów wydarzenia Avon Kontra Przemoc - biegnij w Garwolinie, który jest częścią kampanii Avon przeciwko przemocy. Ponad 70 pracowników GXO wzięło udział w biegu, który odbył się w czerwcu.

 

Na całym świecie GXO obsługuje ponad 1 mld produktów kosmetycznych rocznie. Oparator ma ponad 40 lokalizacji świadczących usługi dla luksusowych marek czołowych firm z branży urody i zdrowia. Optymalizuje łańcuchy dostaw, wykorzystując technologię, skalę i wiedzę specjalistyczną, aby usprawnić przepływ towarów i zapewnić obsługę klientów w zakresie e-commerce, dystrybucji wielokanałowej i logistyki zwrotów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 09:45