StoryEditor
Producenci
09.02.2018 00:00

Ava wypłynęła na wody e-commerce

Laboratorium Kosmetyczne Ava z początkiem roku uruchomiło nową stronę internetową połączoną z platformą zakupową.

Nowa strona Avy pozwala na przejrzystą prezentację portfolio firmy, bezpośredni zakup produktów, w tym profesjonalnych dla gabinetów kosmetycznych, a także śledzenie informacji na blogu.

– Jej uruchomienie stworzyło ogromne możliwości e-handlu, z których do tej pory nie korzystaliśmy w pełni – mówi Judyta Jakowlew, specjalista ds. marketingu w Laboratorium Kosmetycznym Ava. – Aktualnie wszystkie nasze produkty – te dla indywidualnego klienta, jak i dla gabinetów kosmetycznych – dostępne są pod jednym adresem www. Sklep internetowy daje nieograniczone możliwości miłośnikom marki Ava. Przy tak licznym asortymencie produktów, nie wszystkie są dostępne w drogeriach. Również możliwość zakupu nowych produktów jest szybsza. Wprowadzone nowości dostępne są w naszym e-sklepie w dniu ich premiery. Do stacjonarnych drogerii docierają dopiero po  kilku dniach – wyjaśnia nasza rozmówczyni.

Nowa strona internetowa i cotygodniowe promocje w sklepie online mają zwiększyć świadomość marki. Informacja o platformie została rozpowszechniona głównie przez oficjalny profil marki. Dzięki temu, w ciągu kilku dni od uruchomienia, jej odwiedzalność znacznie wzrosła. – Część wizyt internautów spowodowana była ciekawością, ale już w pierwszym tygodniu działania sklepu rejestrowaliśmy sporą liczbę zamówień – mówi Wiadomościom Kosmetycznym przedstawicielka firmy. – Sklep jest przejrzysty, intuicyjny i bez problemu z zamówieniem produktów radzą sobie młodsze jak i starsze osoby.

Swoimi produktami Ava chce zainteresować wszystkich pasjonujących się naturalnymi, polskimi kosmetykami. Oferuje szeroki wybór produktów dla kobiet w różnym wieku, ale także dla mężczyzn. Co prawda obecnie maja oni do dyspozycji tylko jedną serię, za to z innowacyjnymi rozwiązaniami, takimi jak balsam wyszczuplający męski brzuch i talię, olejek do pielęgnacji zarostu czy przeciwzmarszczkowy krem pod oczy.

Firmie zależy także na dotarciu do profesjonalistów – kosmetologów, gabinetów kosmetycznych i salonów SPA. Jak przyznaje Judyta Jakowlew, do tej pory możliwości w tej dziedzinie były dość ograniczone, gdyż poprzedni e-sklep skierowany do tej grupy był mało intuicyjny.

– Nowy sklep internetowy stanowi dla nas milowy krok w obszarze e-commerce. Mamy nadzieję, że wzrostowa tendencja zamówień będzie utrzymać się jak najdłużej – mówi nasza rozmówczyni i dodaje, że firma liczy, iż z końcem roku podwoi obroty w sklepie internetowym. W planach jest też wysyłka newslettera do rosnącej grupy zalogowanych klientów oraz specjalne akcje promocyjne. Rozważany jest też program lojalnościowy.

Oprócz strony internetowej kosmetyki Laboratorium Kosmetycznego Ava dostępne są w drogeriach sieciowych, m.in. w Rossmannie (od 2002 r.) oraz Hebe (od 2011 r.).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 10:16