
Salony marki Arrojo będą miały koloryzację włosów zapewnioną na wyłączność przez L'Oréal Professionnel. Ponadto obie firmy będą współpracować przez cały rok podczas wydarzeń branżowych, edukacyjnych i w mediach społecznościowych.
- Cieszymy się, że możemy współpracować z Nickiem Arrojo i jego zespołem. Jako kultowe nazwisko w branży, z silnym naciskiem na edukację i partnerstwo łączy się z misją marki kontynuowania poszerzania i wzmacniania edukacji. Nie możemy się doczekać owoców tego związku - mówi Emilie Poisson, Dyrektor Generalny L'Oréal Professionnel.
Nick Arrojo, właściciel i założyciel firmy Arrojo również nie krył satysfakcji z nowego partnerstwa.
- Wszyscy w Arrojo są niezmiernie zadowoleni z naszej nowej współpracy z L'Oréal Professionnel. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tak wpływową globalną marką, aby nadal rozwijać biznes i rzemiosło fryzjerskie - skomentował.