StoryEditor
Producenci
16.01.2017 00:00

Anna Rolf-Smuniewska, Tenex: Inspiracje z gabinetów medycyny estetycznej

Redakcja magazynu „Wiadomości Kosmetyczne” i portalu wiadomoscikosmetyczne.pl zapytała menadżerów z sektora kosmetycznego o wyzwania stojące przed branżą w 2017 r. Sytuację komentuje Anna Rolf-Smuniewska, dyrektor marketingu, Tenex.

Przed nami rok… pełen wyzwań, ciągła praca nad marką, sprzedażą oraz wprowadzanie coraz bardziej technologicznie zawansowanych nowości.

Największym wyzwaniem dla branży kosmetycznej będzie… wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów, aby zaspokoić coraz większe wymagania klientów na produkty wysokiej jakości o spektakularnym działaniu.

Największej dynamiki spodziewamy się w... produktach przeniesionych z gabinetów medycyny estetycznej, technologicznie zaawansowanych, takich, które dają efekt natychmiastowy i satysfakcję dobrze zainwestowanych pieniędzy w zakup kosmetyku.

Jeśli chodzi o kanały sprzedaży, to można powiedzieć, że dystrybucja kosmetyków ewoluuje w kierunku… dużych sieci drogeryjnych i sieci dyskontowych z produktami markowymi.

Najważniejsze trendy, które będą wyznaczać kierunki rozwoju w branży kosmetycznej, to… zawansowana technologia i innowacyjne produkty.

Spodziewamy się, że hitami roku 2017 wśród składników będą... nadal witamina C, odkrycie ostatniego roku.

W makijażu zapanuje moda na… strobing, konturowanie twarzy światłem pozostanie hitem, czyli przygotujmy się na dużą sprzedaż rozświetlaczy.

Konsumenta 2017 charakteryzuje... bardzo duża znajomość nowości, trendów, innowacyjnych składników, a szczególnie ich działania i wpływu na skórę. Jest to po prostu klient świadomy tego, co kupuje.

Główne cele, które nasza firma chce zrealizować w 2017 r., to... zwiększenie portfolio marki DermoFuture – pracujemy nad nowymi produktami i testujemy coraz to nowsze technologie. A co za tym idzie – zwiększenie sprzedaży i dostępności w sklepach oraz znaczący rozwój rynków eksportowych.

W 2016 r. udało nam się… zwiększyć sprzedaż, zarówno na rynku nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Z nowymi siłami weszliśmy na rynki eksportowe, coraz bardziej rozwijamy sprzedaż, zarówno w Europie, jak i na rynkach azjatyckich.

Nasze najbardziej udane wdrożenia 2016 r. to… specjalistyczne szampony DF5, które były promowane zarówno w telewizji, jak i w prasie. Niezmiennie z wielkim powodzeniem sprzedaje się również Kuracja z witaminą C, która po ogromnym sukcesie oleju arganowego przejęła rynek kosmetyków, co obserwujemy w działaniach konkurencji.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 00:59