– Zaczyna się od konkursu na profilu Rexony na Facebook’u, gdzie będziemy zachęcać do pokazania, jak Polki rozumieją hasło „Możesz więcej”. 5 finalistek wraz z ich przyjaciółkami zaprosimy na obóz treningowy do Centrum Sztuk Walki, w Dojo Stara Wieś. W drugim etapie naszych działań, poprzez aplikację mobilną, będziemy zachęcać dziewczyny do tworzenia team’ów i realizowania wspólnych wyzwań np. przejechania 30 km na rowerze. Co dwa tygodnie nagrodzimy te drużyny, które prześlą nam udokumentowane wyzwania i będą bawiły się najlepiej podczas realizowania zadań. Oczywiście mnie przypadnie rola wytypowania zwycięzców – mówi Ania Lewandowska. Kampania Rexony będzie nagłaśniana w mediach od połowy maja. Powstał spot reklamowy z udziałem ambasadorki, kreacje internetowe oraz citylighty. Za kreację odpowiada agencja RED8 Digital, a za planowanie mediów dom mediowy PHD Media Direction.
Ania Lewandowska to trenerka personalna, w tym certyfikowana trenerka TRX, z wykształcenia menedżer sportu i specjalistka ds. żywienia. Od 15 lat uprawia sport, jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski i Europy, Mistrzynią Świata w karate fudokan w kumie drużynowym, a także reprezentantką Polski w karate tradycyjnym. Od niemal dwóch lat prowadzi bloga (www.hpba.pl), gdzie inspiruje swoich czytelników do aktywnego i zdrowego trybu życia. Prywatnie jest żoną Roberta Lewandowskiego.
Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.
MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.
Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:
Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.
Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare
Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.
Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.
Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.
Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski