
Temat poruszył Puls Biznesu. Lewandowska rozwija swoją aplikację Diet & Training by Ann opracowaną wspólnie z firmą DietLabs, na której dostępne były przepisy i ćwiczenia przygotowane przez trenerkę. Od debiutu w 2016 r. aplikacja zanotowała ponad 700 tys. pobrań, a do 2019 roku sprzedano ponad 160 tys. abonamentów. W rozmowie z PB Anna Lewandowska przyznała, że dziennie uruchamianych jest ok. 2,5 tys. unikatowych treningów, a miesięcznie notowanych jest powyżej 800 tys. wyświetleń rozpisanych planów dietetycznych.
Ściągnięcie aplikacji jest darmowe, później użytkownik ma do dyspozycji różne pakiety. Za dietę na miesiąc trzeba zapłacić 54,99 zł, same treningi za 47,99 zł. Dieta plus plan treningowy to już wydatek 89,99 zł. Aplikacja jest dostępna po polsku i angielsku. Każdy trening i dieta są personalizowane na podstawie danych wprowadzonych do aplikacji.
Lewandowska zaznacza, że aplikacja cały czas jest rozwijana. Wkrótce pojawią się zajęcia jogi i nowe funkcje motywacyjne. Trenerka chce także dostosować swoją aplikację do smartwatchy. — Razem z zespołem uważnie się przyglądamy rynkowi smartwatchy i uważam, że nie jest to gadżet, na który moda przeminie. Dlatego w 2020 r. będziemy intensywnie pracowali nad uwzględnieniem smartwatchy w strategii rozwoju aplikacji — powiedziała Lewandowska PB.