America Ferrera jest znana z głównych ról w hitowych serialach telewizyjnych „Ugly Betty” i „Superstore”. Jak czytamy w komunikacie Coty „uosabia proste i świeże podejście do urody oraz promuje filozofię naturalnego piękna, niezależnego od standardów społecznych czy kulturowych".
– Łatwy i naturalny makijaż zawsze był moim ulubionym rodzajem malowania się. Lubię się czuć i wyglądać jak ja. Pomiędzy podróżami, produkcją, aktorstwem i byciem mamą, lubię ograniczać swoją rutynę do prostych kroków, które sprawiają, że czuję się naturalnie piękna – mówi aktorka. – Dla mnie piękno polega na kochaniu i akceptowaniu siebie. Twoja wyjątkowość jest tym, co czyni cię pięknym, a twoja autentyczna tożsamość jest twoją supermocą – dodaje.
Marka Covergirl zapowiedziała, ze aktorka już niedługo pojawi się w jej kampaniach reklamowych.
– Od lat podziwiamy Amerykę i jej przesłanie o posiadaniu własnej tożsamości jako supermocy. Jest inteligentna, autentyczna, nieustraszona i zawsze szanuje samą siebie. Jest wzorem do naśladowania oraz orędowniczką indywidualizmu – powiedział Stefano Curti, chief brands officer, Consumer Beauty w Coty. Dodał, że marka przez ten wybór daje sygnał, że pragnie włączyć do grupy swoich odbiorców społeczność LatinX.