Dla marki Vivacy ważne było, by do kampanii reklamowej podejść innowacyjnie, jednocześnie wpisując się w obecne trendy rynkowe. Przed obiektywem aparatu w paryskim studio Harcourt stanęli pracownicy firmy w wieku 30-60 lat, zarówno kobiety, jak i mężczyźni.
– Klienci oczekują przede wszystkim autentyczności – prawdziwych twarzy osób, które identyfikują się z reklamowanym produktem. Dlatego zdecydowaliśmy się pokazać prawdziwych ludzi stojących za naszą marką. Nie modeli czy aktorów, ale autentyczne osoby prezentujące swoje wyobrażenie piękna. Kampania pokazuje, że nasz zespół regularnie korzysta z produktów Vivacy i jest przekonany o ich skuteczności – komentuje Joanna Szendzielorz, prezes Laboratoires Vivacy Polska, która również wzięła udział w kampanii.
Kampania „V jak życie” promuje preparaty na bazie kwasu hialuronowego Stylage – stanowiące podstawę działalności firmy i oferowane do gabinetów medycyny estetycznej. Wprowadza też na rynek nową gamę profesjonalnych dermokosmetyków anti-ageing oraz linię perfum Desirial, nad dystrybucją których firma obecnie pracuje (na razie są oferowane w sklepie internetowym firmy).