Amazon umacnia swoją pozycję w sektorze kosmetycznym dzięki swojej pierwszej w historii linii do pielęgnacji skóry o nazwie Belei.
Wcześniej w tym roku gigant sprzedaży detalicznej rozszerzył swoją ofertę o find, która obejmuje gamę kosmetyków kolorowych własnej marki.
Dzięki ofercie 12 kosmetyków (w cenie od 9 do 40 dol.), seria Belei została zaprojektowana tak, aby poradzić sobie z szeregiem problemów pielęgnacyjnych - od trądziku i ciemnych plam po odwodnienie i utratę blasku.
Oferta marki obejmuje maskę z węglem, bezolejowy nawilżający krem do twarzy SPF 50, Blemish Control Spot Treatment, Dark Spot Solution Serum, potrójny peptydowy krem pod oczy, serum z witaminę C+ HA , Vitamin C Moisturizer, Retinol Refining Moisturizer, Bio-Complex Moisturizer , nawilżające serum z kwasem hialuronowym, serum Ferulic Acid + witaminy C i E oraz micelarne chusteczki do twarzy.
Produkty Belei są wolne od parabenów, ftalanów, siarczanów i zapachów i nie zostały przetestowane na zwierzętach a ich opakowania są wytwarzane z wtórnie przetworzonych żywic i opakowań kartonowych, które, jak twierdzi marka, nadają się w 100 proc. do recyklingu.