
Suknie z kolekcja Anny Cichosz na sezon jesień/zima 2017/2018 powstały z wełen oraz modnych w tym sezonie welurów w połączeniu ze zwiewnymi koronkami i tiulami. Przed obiektywem fotografa modowego, Rafała Dąbrowskiego, prezentowały je aktorka Agnieszka Kawiorska oraz prezenterka telewizyjna, Eliza Gwiazda. O ich makijaż zadbała marka cieni mineralnych do powiek Alilla Cosmetics oraz makijażystki z Beauty Attack Studio. Do makijażu sesyjnego wykorzystały palety Love, Sweet, Nude i Universe. Jak podkreśla Paweł Kotusiewicz, dyrektor zarządzający marki Alilla, wszystkie cienie zostały wyprodukowane nie tylko z dbałością o najwyższą jakość, ale i o bezpieczeństwo. Kosmetyki Alilla to w 98 proc. naturalne składniki mineralne. Nie zawierają parabenów, konserwantów, silikonów, sztucznych barwników, talku czy parafiny. Są hipoalergiczne i zapewniają długotrwały efekt. – To doskonała propozycja dla każdej z pań, które pięknym makijażem chcą rozpocząć dzień, bez konieczności poprawiania go w ciągu dnia, niezależnie od codziennych wyzwań – podsumował Paweł Kotusiewicz.