Aleksandra Kiljan objęła stanowisko head of marketing communications & e-commerce w spółce Kanani, gdzie zarządza zespołem ds. komunikacji i jest odpowiedzialna za strategię marketingową i e-commerce marek takich jak Miya Cosmetics, John Frieda i Iceberg. Przeszła do Kanani z Garnier Polska, gdzie przez niemal 3 lata pełniła funkcję brand engagement lead for Hub, nadzorując Polskę oraz kraje bałtyckie.
W swojej karierze Aleksandra Kiljan pełniła również rolę PR&community managerki dla Maybelline na obszarze Polski i krajów bałtyckich. Przez okres od 2017 do 2020 roku zajmowała stanowisko PR managerki w agencji Big Picture. Przed tym doświadczeniem, przez prawie trzy lata, pracowała jako specjalistka ds. rozwoju biznesu w firmie Aria.
Aleksandra Kiljan dołącza do firmy w momencie, gdy marka Miya Cosmetics przeprowadziła kilka znaczących inicjatyw z zakresu public relations. Miya nawiązała współpracę z Miastem Sopot, w wyniku której wprowadzono innowacyjne opaski z technologią RFID (identyfikacji radiowej). Te opaski mają na celu pomóc w odnalezieniu zagubionych dzieci. Jeśli dziecko nosi taką opaskę i się zgubi, osoba, która ją znajdzie, może łatwo skontaktować się z rodzicami lub opiekunami poprzez przyłożenie swojego telefonu do opaski. Marka również zaangażowała się w wsparcie Fundacji Rak‘n‘Roll w ramach projektu "Boskie Matki". Dziesięć procent przychodów ze sprzedaży produktów w Dzień Matki zostało przekazanych na rzecz pomocy kobietom chorym na raka, które jednocześnie były w ciąży.
Czytaj także: Miya szykuje się do przejęć. Rozmawia już z kilkoma celami akwizycyjnymi