StoryEditor
Producenci
26.07.2022 00:00

Akcja P&G, Polskiej Fundacji Olimpijskiej i Biedronki weszła w kolejną fazę realizacji

„Każdy Dzień na Medal” to inicjatywa P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji Olimpijskiej, polegająca na dofinansowaniu szkolnych projektów sportowych. Zgłoszenia już zostały zebrane. Teraz ruszyło głosowanie, które potrwa do 8 sierpnia.

Ideą przyświecającą projektowi „Każdy Dzień na Medal” jest zachęcanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do uprawiania sportu, do aktywności fizycznej, do realizowania zdrowego trybu życia. Wsparcie projektów sportowych, do których stworzenia zachęcono szkoły to sposób na to, by taką możliwość można było znaleźć we własnej szkole, w dużych i małych miastach, jak również w gminach wiejskich.

– Procter & Gamble nie od dzisiaj angażuje się w inicjatywy mające na celu stworzenie warunków do sportowego rozwoju dzieci i młodzieży. Realizowany przez nas obecnie program to kolejna okazja do tego, by wesprzeć szkoły w tworzeniu dzieciom i młodzieży warunków do angażowania się w zajęcia sportowe, a co za tym idzie, w promowaniu zdrowego stylu życia – komentuje Małgorzata Mejer, dyrektor komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

Czytaj też: Dzień na medal – akcja P&G, Polskiej Fundacji Olimpijskiej i Biedronki

Firma Procter & Gamble poinformowała, że w przesłanych zgłoszeniach widać dużą różnorodność. Złożone projekty dotyczą między innymi renowacji boisk, zakupu sprzętu, organizowania regularnych turniejów sportowych lub budowy stacji naprawy rowerów. Znalazły się wśród nich także pomysły na promowanie i szkolenie dzieci z mniej popularnych sportów i aktywności zespołowych, takich jak korfball, nordic walking czy cheerleading.

Wpływ na to, do kogo trafia pieniądze może mieć każdy. Już teraz można bowiem głosować na zgłoszone projekty. W każdym województwie przyznane zostaną dwie nagrody: jedna dla szkoły z gmin wiejskich i wiejsko-miejskich oraz jeden dla szkoły z gmin miejskich. Dodatkowa ogólnopolska nagroda trafi do jednej szkoły pod patronatem olimpijczyków polskich. Łącznie nagrodzone więc zostaną 33 szkoły, a każda z nich otrzyma do 60 tys. zł. Głosowanie trwa do 8 sierpnia br.

Przez cały czas trwania kampanii, młodych sportowców można wesprzeć nie tylko poprzez trwające głosowanie online, ale też kupując produkty Procter & Gamble w sieci sklepów Biedronka. Akcją objęte są marki Always, Naturella, Oral-B, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pantene, Old Spice, Gillette, Ariel, Lenor, Vizir, Pampers, Discreet i Fairy. Część funduszy zebranych ze sprzedaży tych produktów zostanie przekazana Polskiej Fundacji Olimpijskiej na realizację zgłoszonych przez szkoły podstawowe projektów sportowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 09:54