StoryEditor
Producenci
06.08.2019 00:00

Ajona - naturalny koncentrat pasty do zębów bez fluoru

Skuteczna higiena jamy ustnej zależy od dobrze dobranej pasty do zębów. Wśród past do zębów, wyróżnia się taka, które nie ma w składzie fluoru, za to naturalne składniki i substancje czyszczące.

Aby utrzymać zdrowe zęby i cieszyć się pięknym uśmiechem przez długie lata konieczne jest prawidłowe dbanie o higienę jamy ustnej już od najmłodszych lat. Jednocześnie naturalne produkty kosmetyczne zdobywają rynek i cieszą się coraz większym zaufaniem klientów.

Nowość rynkowa, pasta Ajona spełnia wszystkie te wymagania. Ajona jest produkowana w Niemczech od 67 lat według niezmienionej receptury rodzinnej firmy Dr.Liebe, która istnieje na rynku od ponad 153 lat.

Jak działają składniki Ajony?

Ajona całkowicie rezygnuje z użycia fluoru, barwników i konserwantów, w zamian korzysta z działania swoich wysokowartościowych substancji czynnych. Nie sięga również po sztuczne aromaty, a unikalny zapach zawdzięcza naturalnemu olejkowi z eukaliptusa.

Węglan wapnia i wodorowęglan wapnia służą do delikatnego czyszczenia zębów. Dzięki wytwarzanej łagodnej pianie dodecylosulfonian sodowy wspomaga rozprowadzenie wysokowartościowej substancji czynnej oraz zwiększa skuteczność cząsteczek czyszczących. Delikatność to znak firmowy Ajony, która posiada bardzo niski współczynnik ścieralności RDA = 30. Jest to jeden z najniższych stopni RDA dostępnych na rynku, To dobry produkt dla osób z nadwrażliwością zębów.

Zawarta w Ajonie substancja czynna rumianku hamuje stany zapalne, słodzik poprawia smak a mocznik i wodorofosforek amonowy działają antybakteryjnie. Ważną rolę odgrywają też wysokowartościowe olejki eteryczne, przydatne w terapii jamy ustnej i dziąseł, które działają bakteriobójczo. Takich olejków ma w swoim składzie aż 12.

Wszystkie te unikatowe składniki Ajony neutralizują bakterie, które odkładają się na zębach w formie osadu i kamienia. Bakterie te odpowiadają za stany zapalne dziąseł i ich krwawienie, których konsekwencja mogą być choroby przyzębia.

Ajona nie tylko radzi sobie z bakteriami, ale i zmniejsza prawdopodobieństwo próchnicy, paradontozy oraz chorób przyzębia. Przeciwdziała też krwawieniu dziąseł oraz leczy afty. Regularne mycie zębów preparatem Ajona nie tylko wspomaga zdrowie zębów, ale i zapobiega nieświeżemu oddechowi.

Pasta Ajona jest przeznaczona dla każdego, również dla kobiet w ciąży i karmiących piersią, gdyż nie zawiera w swoim składzie fluoru. W przypadku osób z chorobami przyzębia pasta działa leczniczo i kojąco na zęby i dziąsła. Zapobiega ich krwawieniu, przynosząc ulgę już po pierwszym użyciu. Unikatowy skład Ajony jest zalecany także do czyszczenia języka.

     

     

Wygoda użycia i skuteczność koncentratu

Producent pasty oferuje ją w wygodnej i poręcznej formie o pojemnościach 6 ml i 25 ml. Nieduża tubka jest wygodna i można ja włożyć nawet do małej torebki czy bagażu podręcznego w samolocie. Preparat ten jest mniejszy od tradycyjnych tubek past, bo stanowi koncentrat bez zbędnych wypełniaczy i tubka o pojemności 25 ml starcza aż na ponad 300 myć, czyli odpowiada 4 tubkom tradycyjnej pasty o pojemności 100 ml. Ajona jest doskonałą opcją dla użytkowników szczoteczek elektrycznych, gdyż wymaga ilości pasty wielkości zaledwie główki od zapałki.

Ajona jest dostępna w każdej aptece i w drogeriach Natura i już niebawem na Twojej półce!

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.11.2024 11:45
Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?
Rituals Cosmetics

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Marka Rituals Cosmetics sukcesywnie zmniejsza emisję gazów cieplarnianych, redukując tym samym swój ślad węglowy. Marka podjęła zobowiązanie, że do 2050 r. osiągnie zerową emisję netto. Jest to jedno ze zobowiązań środowiskowych marki, która w opublikowanym właśnie Raporcie Zrównoważonego Rozwoju podsumowuje to, co do tej pory udało jej się osiągnąć.

W 2023 r. 65 proc. produktów marki zawierało co najmniej 90 proc. składników naturalnego pochodzenia. Produkty z możliwością ponownego napełnienia oraz odpowiadające im wkłady stanowiły ponad 24 proc. sprzedaży, która wzrosła o 19 proc. w porównaniu z 2022 r.

Dzięki takim wyborom konsumentów, którzy kupowali wkłady uzupełniające poszczególnych produktów, marka zaoszczędziła w 2203 r. ponad tonę materiałów, ponad 2 mln ton 2 270 ton ekwiwalentu CO2 i 26,6 miliona litrów wody.

Wszystkie materiały, z których wytwarzane są opakowania produktów marki nadają się do recyklingu lub są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Firma zwiększyła odsetek przetworzonego aluminium w opakowaniach pianek pod prysznic w żelu oraz musów do ciała do 99 proc.

Opakowania kremów do ciała oraz masek do ciała są wykonywane w minimum 95 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu (PCR PET). Zwiększenie udziału tego materiału w opakowaniach dwóch rodzajów produktów pozwoliło w ubiegłym roku zaoszczędzić 1 005 289 kg pierwotnego plastiku.

Kolejnym krokiem będzie zmiana słoików i butelek PET w opakowania zawierające ponad 70 proc. PCR PET, aby do końca 2025 r. w produkcji opakowań wykorzystywać już wyłącznie PET pochodzący z recyklingu.

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 4,2 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów SPA, obecne są w 36 krajach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 13:42