StoryEditor
Producenci
27.12.2022 00:00

Air Portugal nawiązuje współpracę z portugalskim koncernem kosmetycznym Benamôr

Słynna portugalska marka kosmetyczna będzie dostarczać produkty do zestawów kosmetyków i poczekalni przewoźnika na lotnisku w Lizbonie. Benamôr to firma z tradycjami, którą uwielbiają Portugalczycy i Portugalki, ale także konsumenci robiący zakupy m.in. w sieci Sephora.

Flagowy portugalski przewoźnik TAP Air Portugal nawiązał współpracę z Benamôr, historyczną portugalską marką kosmetyków i przyborów toaletowych. To posunięcie jednoczy interesy obydwu firm, które chcą, jak deklarują, z dumą promować portugalskie produkty na całym świecie za pośrednictwem międzynarodowej sieci linii lotniczych oraz w kraju w Portugalii.

Marka została założona w 1925 roku przez tajemniczego aptekarza, który tworzył leki i maści w swoim laboratorium na Campo Grande nr. 189 w Lizbonie. Opracował on swoje unikalne receptury kosmetyczne i przygotowywał je ręcznie, łącząc naturalne składniki portugalskiej botaniki z kuszącymi zapachami. Produkty pakowane w tubki i butelki w stylu art deco szybko stały się popularne w społeczeństwie lizbońskim i rozprzestrzeniły się w całej Europie. Fanką produktów Benamôr jest królowa Amélia, ostatnia królowa Portugalii, która pozostała wierna marce przez całe życie.

W ramach nowego partnerstwa Benamôr będzie dostarczał kosmetyki dla TAP Air Portugal w nadchodzących miesiącach. Umowa obejmuje mydła w płynie dostępne w samolotach TAP, kremy zawarte w zestawach kosmetyków w klasie biznes linii lotniczej oraz produkty do kąpieli i upiększające dostępne w poczekalni TAP na lotnisku w Lizbonie. Linia lotnicza wyraziła podekscytowanie wprowadzeniem produktu na rynek i potwierdziła swoje zaangażowanie w promowanie produktów portugalskich na całym świecie: „Dzięki tej współpracy TAP nie tylko dostarcza swoim klientom wysokiej jakości portugalskie produkty, ale także spełnia swoją rolę w promowaniu najlepszych portugalskich marek i produktów na arenie międzynarodowej”.

Czytaj także: Handel na lotniskach musi dostosować się do potrzeb młodszych, mniej zamożnych pasażerów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 21:09