StoryEditor
Producenci
27.09.2024 16:06

Aeffe sprzedaje markę Moschino za 98 milionów euro

Marka, w zakresie perfum i kosmetyków, zmienia właściciela. / Moschino

Włoska grupa modowa Aeffe ogłosiła sprzedaż praw do marki Moschino w zakresie kosmetyków i perfum firmie Euroitalia. Transakcja opiewa na kwotę 98 milionów euro, co ma pomóc w redukcji zadłużenia Aeffe oraz dalszym rozwoju jej marek.

W czwartek Aeffe poinformowała o zawarciu porozumienia z firmą Euroitalia, na mocy którego przekaże prawa własności do produktów Moschino z kategorii kosmetyków i perfum. Wartość transakcji wynosi 98 milionów euro, co odpowiada 110 milionom dolarów. Euroitalia od 1987 roku zajmowała się produkcją perfum Moschino jako wyłączny licencjobiorca tej marki.

Sprzedaż marki Moschino w tej kategorii produktów ma pomóc grupie Aeffe, która od jakiegoś czasu zmaga się z problemami finansowymi, w zmniejszeniu zadłużenia oraz zwiększeniu rentowności. Prezes Aeffe, Massimo Ferretti, podkreślił, że wierzy w obopólne korzyści płynące z tej transakcji. 

Jestem przekonany, że Euroitalia, dzięki swojemu portfolio produktów, odegra kluczową rolę w dalszym rozwoju marki Moschino

dodał Ferretti.

Grupa Aeffe ma nadzieję, że ten krok przyczyni się do umocnienia pozycji pozostałych jej marek oraz umożliwi dalszą ekspansję na rynkach międzynarodowych. Moschino to włoska marka modowa założona w 1983 roku przez projektanta Franco Moschino. Oferta marki obejmuje odzież, akcesoria, obuwie oraz perfumy.

Czytaj także: Pierwszy sklep Moschino został otwarty w warszawskim Klifie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.09.2024 11:22
Coty powołało naukową radę doradczą złożoną z ekspertów z całego świata
Rada Doradcza ds. Nauki Coty: Dr Miriam Merad, MD, PhD – Director of Precision Immunology Institute - New York; Dr Emma Guttman, MD, PhD – Professor of Dermatology & Immunology - New York; Dr Patrick Bui, MD – Head of Plastic Surgery Department American Hospital - Paris; Prof. Selim Aractingi, MD, PhD – Team Leader, Cutaneous Biology Labs, Cochin Institute - Paris; Prof. Wei Liu, MD, PhD – Dermatologist - Beijing; Prof. Deng Xingwang – Professor of Life Science - Beijing; Dr Jaci Santana, MD – Dermatologist – Recifefot. Coty

Coty powołało naukową radę doradczą, w skład której weszli uznani na świecie eksperci naukowi z różnych dyscyplin technicznych, wybrani ze względu na ich wyjątkową wiedzę specjalistyczną i wkład w najnowocześniejsze badania.

Rada będzie zbierać się dwa razy w roku, aby informować o przełomowych innowacjach i inspirować specjalistów ds. badań i rozwoju Coty, a tym samym – jak poinformowała firma „wzmacniać wysiłki Coty w zakresie kształtowania przyszłości pielęgnacji skóry”.

Rada została powołana 24 września 2024 r. Pierwsze spotkanie  odbyło się w Centrum Doskonałości Badań i Innowacji w Pielęgnacji Skóry Coty w Monako. Wiodący naukowcy omawiali bieżące tematy dotyczące zdrowia skóry i jej naprawy. Wnioski będą miały wpływ na inicjatywy badawczo-rozwojowe Coty i strategie innowacji produktów we wszystkich markach produktów do pielęgnacji skóry.

Sue Nabi, CEO Coty, powiedziała:  – W tym roku obchodzimy 120. rocznicę jako pionierzy w branży kosmetycznej i jestem zaszczycona, że ​​tak uznane umysły naukowe zgodziły się połączyć siły, aby pomóc zdefiniować przyszłość pielęgnacji skóry Coty jako część naszej Rady Doradczej ds. Nauki. Każdy członek został starannie wybrany, ponieważ jest na czele swoich dyscyplin. Ich bieżące spostrzeżenia odegrają kluczową rolę, gdy będziemy kontynuować współpracę i napędzać innowacje w pielęgnacji skóry dla dobra wszystkich naszych konsumentów.

Rada Doradcza ds. Nauki będzie służyć jako forum wymiany nowatorskich pomysłów i „dostosuje najnowszą naukę do pojawiających się trendów i potrzeb konsumentów, co wzmocni wiodącą pozycję Coty w nauce o skórze”.

Czytaj także: Coty Inc. ogłosiło mocne wyniki za Q3 2024

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.09.2024 16:28
Lush wchodzi w kolejną współpracę licencyjną — tym razem z Beetlejuice
Beetlejuice to sequel filmu o tym samym tytule z 1988 r.Lush

Marka Lush połączyła siły z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, by stworzyć limitowaną kolekcję kosmetyków inspirowanych kultowym filmem „Beetlejuice”. Kolekcja składa się z sześciu ręcznie robionych produktów, które zadowolą fanów zarówno filmu, jak i tych, którzy cenią sobie unikalne i oryginalne produkty do pielęgnacji ciała i włosów.

W kolekcji znajdują się dwa rodzaje bomb do kąpieli, kostka bąbelkowa, żel pod prysznic, produkt do stylizacji włosów oraz prezent kąpielowy. Ceny produktów wahają się od 38 zł za bombę do kąpieli „The Afterlife” do 140 zł za zestaw kąpielowy „Sandworm! Run!”. Każdy produkt wyróżnia się nie tylko unikalnymi zapachami, ale także niezwykłymi składnikami, takimi jak olejek cedrowy, jagody jałowca czy cukierki trzeszczące, które dodają kąpielom „odrobiny magii”.

image
Pełna oferta kosmetyków na licencji Beetlejuice.
Lush

Kolekcja Lush x Beetlejuice dostępna jest w ograniczonej ilości i powstała z myślą o osobach, które cenią nietypowe, a zarazem etyczne produkty kosmetyczne. Warto podkreślić, że aż 92 proc. oferty Lush to produkty wegańskie, a 60 proc. z nich sprzedawane jest bez opakowań, co wpisuje się w zrównoważone podejście firmy do produkcji.

To nie pierwsza współpraca licencyjna Lush: w przeszłości marka oferowała produkty obrandowane markami Barbie, Shrek czy The Super Mario Bros.

Czytaj także: Marka Lush otworzyła w Londynie Bibliotekę Perfum

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. wrzesień 2024 23:22