
Kolekcja amerykańskiej celebrytki znanej z TikToka obejmuje takie produkty jak tusz do rzęs, żelowe cienie do powiek i puder rozjaśniający i będzie dostępna w D2C w na itembeauty.com.
- Zajmuję się makijażem od tak dawna, że dokładnie wiedziałam, czego szukam w produkcie i cenię sobie wyrażanie siebie oraz używanie tych produktów do podkreślania swoich atutów - stwierdziła Addison Rae.
Nowa marka została stworzona z myślą o konsumentach Pokolenia Z, tym bardziej, że jest duża reprezentacja pośród 53 milionów obserwujących influencerkę na TikToku.
Jennifer Gosselin, dyrektor generalna i wiceprezes Madeby Collective, tak skomentowała współpracę z Rae w rozmowie z portalem:
- Przyjrzeliśmy się, w jaki sposób klienci pokolenia Z są obsługiwani - lub nie - przez marki na rynku oraz możliwościom rozmowy z nimi. Odkryliśmy, że istnieje szansa dla marki opartej na autentyczności, miłości do siebie i wzmocnieniu. Najbardziej inspirujący w Generacji Z jest pomysł, że oni chcą ulepszyć to, czym zostali obdarzeni, zamiast próbować to ukryć lub zatuszować.